Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Ik heb ondertussen bericht gehad, eerste console ready test is van start bij Giants.
  4. als je deze map speelt, dan zul je merken dat je de brug niet kunt bouwen omdat je geen staal kunt maken voor de brug. Er is een oplossing hier voor. ga naar je savegame map in verkenner en klik op onCreateObjects.xml voeg onder het kopje inputProducts de volgende regel <inputProduct name="IP_STAHL" fillLevel="200000.000000" lastFillTypeName="STAHL"/> het ziet er dan zo uit <inputProducts> <inputProduct name="IP_KIES" fillLevel="220000.000000" lastFillTypeName="KIES"/> <inputProduct name="IP_SAND" fillLevel="220000.000000" lastFillTypeName="SAND"/> <inputProduct name="IP_WASSER" fillLevel="55000.000000" lastFillTypeName="WATER"/> <inputProduct name="IP_ZEMENT" fillLevel="55000.000000" lastFillTypeName="ZEMENT"/> <inputProduct name="IP_STAHL" fillLevel="200000.000000" lastFillTypeName="STAHL"/> </inputProducts> KIES, SAND, WASSER en ZEMENT kun je wel maken of kopen veel plezier er mee.
  5. ik ben bezig met een trailer, maar bij het aanpassen van de lading zie ik dit niet (pallet niet zichtbaar) dus ik kan de hoogte moeilijk inschatten van pallets of balen. hoe kan ik dit instellen zodat ik dit wel ziet.
  6. veel bekijks maar geen antwoord heb het ondertussen zelf ontdekt, je moet het in GE bewerken. Laad de trailer in GE ga naar de pallets (Trailer_vis - Autoloader - ObjectType - Pallets) verleng de lijst met CTRL-C CTRL-V en vervang bij de laatste 20 de Translate Y de code 1.59 in 2.55 Zo helpen we elkaar een beetje
  7. is wel te doen het verplaatsen, om welke mod of map gaat het ? De waterbak is in de xml file gekoppeld aan de koestal, daarom is die niet als losse mod te plaatsen. Moet echt in de koestal aangepast worden.
  8. Het is toch eigenlijk vreemd dat er geen losse waterbak is? In FS17 had je die wel, was ook niet super maar toch. Ik heb nu een cow shed waarbij de bak midden in het weiland staat, dat is toch niks. Heb met GE geprobeerd deze te verplaatsen maar dat is niet gelukt. Misschien voelt iemand zich toch geroepen om zo iets te maken.
  9. Zit die ook maar ik krijg het niet voor elkaar deze eruit te halen.
  10. 50% - 50% methode werkt het snelst, extra folder aanmaken per keer en met de naam spelen -> let op dit is een voorbeeld, om de methode aan te duiden, niet "exact" opvolgen 1) A mods / andere1 B mods hernoemen / andere hernoemen naar mods 2 -> probleem folder in twee splitsen, zelfde methode 2) A mods / andere 2 B mods hernoemen / andere hernoemen naar mods en zo verder tot je verder en verder isoleert
  11. Dat klopt ! Die hoort in de placeable van de koestal te zitten
  12. Je hebt heel veel mods die errors veroorzaken, dat kun je zelf ook in de log zien ! Haal die er sowieso uit, en zet de overige mods in kleine goepjes terug en elke keer testen of de LUA error weer komt.
  13. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ik kan nergens een placeable drinkbak voor de koeien vinden. Wie geeft even een voorzetje. Bedankt.
  14. kan iemand mij helpen met het vinden waar ik een trailer kan vinden waar 40 pallets op kunnen. ik kom ze alleen tegen met 20, maar hebt een youtube filmpje gezien met een trailer waar ze dubbel geladen stonden (2 lagen) of eventueel hoe ik dit aanpast in de mod.
  15. Een kleine wijziging in de plannen, de bunkersilo en de schuur moeten even wachten. Na een lening van een slordige 170k en heel wat missies later hebben we de boerderij weer een flink stuk kunnen uitbreiden. Tevens heb ik er een nieuw stuk land en een krachtigere trekker kunnen bijkopen. De eerste schaapjes hebben hun intrek genomen in de boerderij. Ook enkele kippen zullen eerstdaags hun intrede maken. Ik heb alles ook ineens wat fraaier kunnen maken met behulp van heel wat "decoratie mods" die ik her en der vond. Mijn nieuw stuk land is, zoals je op de minimap op de afbeeldingen kunt zien veld 119. Een agrarisch stuk grond waar ik waarschijnlijk aardappelen op zal oogsten.
  16. Hij staat nog in de wachtrij, het is erg druk!
  17. Earlier
  18. Ik wil me ff voorstellen. Mijn naam is Roel en mijn nickname is Skyhook. Ik ben al 14 jaar met pensioen dus niet meer de jongste maar doe nog steeds met plezier wat met simulators. Dat zijn o.a. Flightsimulator 9 en x, Eurotrucksimulator 2 en dan nu Farmingsimulator 19. Het ziet er prima uit hier dus niet verkeerd. Groeten Roel.
  19. Lijkt me op het eerste zicht een modconflict. Probeer het eens met een blanco mod folder en verifier het gedrag daar eens ( snelle manier om dat te doen is de folder te hernoemen en een nieuwe te maken, dan kun je achteraf hem direct terugzetten )
  20. Specificaties van je pc te laag !
  21. hallo mijn farming werkt wel maar als ik het speel dan is er kei veel lag weet iemand hier raad mee NIEUWE BERICHTEN
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.