Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Robin

Wensen / Voornemens 2018

Recommended Posts

In 2018... Hoop ik veel trekker treks en andere evenementen mee te maken met vrienden en dat mijn bekerslepertje ook daadwerkelijk die bekers sleept. :P Ook gaat er komend jaar een flinke verbouwing plaats vinden bij ons thuis waar onder 2 nieuwe schuren, vanaf dit jaar dus eindelijk mn trots thuis staan ipv. op ons bedrijf :) 

19055920_1219200424874680_54170029324528

Ook wil ik mijn 1e jaar op het mbo goed afronden in 2018. In april word ik dan eindelijk 18, en mag dus de inmiddels aardig vertroetelde auto die al even in de schuur staat ook eindelijk naar buiten! Ook staat er een vrachtwagen rijbewijs in de planning van 2018 :D 

22904961_1340293029432085_54144976202965

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen, maar die hou ik liever voor mijzelf of ik ben ze vergeten XD. Daarnaast hoop ik op een gezellige tijd met jullie verder als moderator en misschien ietwat actiever op het forum zoals voorheen. Om nog even op het stukje goede voornemens terug te komen, wat kilotjes minder zou niet mis zijn :P 

Mvg en alvast een fijne jaarwisseling!