Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Stefayno

Oldschool FS 15, ontbrekende mod

Recommended Posts

Hallo mensen.

Het is al enige tijd uit de tijd om bezig te zijn met FS15... Ik ben sinds kort nog weer even begonnen, omdat ik mijn pc wil opruimen en dus ook behoorlijk wat mods die ik niet meer gebruik, wil verwijderen. Ik ben dus alles wat ik heb, aan het doorspitten om te kijken wat ik nog wil behouden en wat ik nog aan kan of moet passen, zodat het naar wens is.

Nu vraagt iedereen zich af, wat of nu mijn vraag is... wel, ik meende dat ik een mod in bezit had, dat ik een voer en waterbak kon plaatsen in de kippenren, in de schaapweide en in de koeweide. Ik gebruik momenteel: "AnimalWaterHUD_v1_4" waar alles wat de dieren nodig hebben, wordt weergegeven... alleen de voer en waterbakken mis ik. Wellicht op een of andere manier toch per ongeluk weg gegooid. Nou ben ik al even aan het zoeken gegaan, maar ik kan het nergens terug vinden.

Is er toevallig nog iemand hier, die deze mod herkent, eventueel nog in bezit heeft of weet waar ik deze mod nog weer kan downloaden?

@fa285634

Dat is niet de mod die ik bedoel. Deze mod heb ik zelf al, maar ik ben opzoek naar de voer en waterbak die ik bij kippen kan plaatsen. Met alles mods die ik momenteel heb, is het voor mij niet mogelijk om de kippen voer en water te geven.

==Update==

Ik denk dat ik al iets gevonden heb... ben nu aan het kijken of ik het kan inbouwen. Destijds had ik een placeable versie... maar die kan ik nog altijd niet vinden.

Edited by Stefayno
update