Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Hey!

Ik heb een vraagje ik wil nu een paar mods aanpassen (verwijderen kentekenbord of een scania logo van een aanhanger) maar in fs17 lukte mij dat

om de specifieke dingen te verwijderen maar als ik het nu doe word heel de mod wit of een gedeelte ervan en dat snap ik even niet..

Kan iemand mij even helpen te vertellen of ik een stap oversla ofzo?

Alvast bedankt!

Nu heb ik toch nog een andere vraag

Ik merk dat de xml ook anders zijn in vergeleken met fs 17

En dat de codes 0|0|0 verandert zijn in namen zie ik dat goed? 

Ik wil nu wat toevoegen aan een mod en ik heb het idee dat het goed erin staat in vergeleken met een andere mod maar bij de mod doet hij het wel maar bij m'n eigenste niet. Is er iets wat ik nog meer in de gaten moet houden? 

Spoiler

<attacherJoint node="trailerAttacherJointBackLow" jointType="trailerLow" lowerRotLimit="10 75 75" lowerTransLimit="0 0 0" upperRotRotationOffset="0" allowsJointLimitMovement="false" comboTime="0">
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
        </attacherJoint>

best een voertuig openen van het spel dat er op lijkt, of onderdelen heeft dat je kan gebruiken. En inderdaad, alles werkt nu met i3dmapping.   Er staat ergens op de site een tool van SilentSean dat die de mappings kan generen ( indien nodig )