Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Hey!

Hierbij begin ik een fotoboek over JP Service in FS 19 en laat eerst zien hoe het eruit ziet en of er veel animo is of mensen het bedrijf willen volgen hier. 😉

Ik heb een Man haakarm met dieplader om de projecten of werken op te halen die bij mij in de garage komen om aangepast te worden of een reparatie nodig hebben. Verder heb ik een service bus met een John Deere gator op de aanhanger om op plekken te komen in het land waar een auto zich vast zou rijden of niet kan komen en door de ruime keuzen voor onderdelen en gereedschap kan ik altijd zo op en neer met de gator!

Dan heb ik m'n service pickup met aanhanger waar alles inzit wat ik nodig zou hebben bij een reparatie op locatie maar zoals je ziet is het ook goed in gebruik in de garage als werkbank en gereedschap kist. Dan heb ik nog een Manitou heftruck voor algemene klusjes op het terrein of in de garage. De fiat heb ik gerenoveerd als hobby en word eigenlijk niet zoveel gebruikt. De John Deere 7R word ook gebruikt om projecten of werken op te halen voor in de garage en als ik een trekker nodig heb om te kijken of het werkt alles zo kan aansluiten en kijken hoe het werk op het veld!

Hierbij de eerste update in dit fotoboek en binnenkort komen de eerste projecten al weer binnen dus ben benieuwd hoeveel mensen hier zin in hebben om te volgen ben benieuwd!

large.2111592676_MateriaalJPService.png.11d894d8c7396c062c579c4cfeba6a9f.pnglarge.606624663_TerreinJPService.png.160f4ae2d81e708b72cff4866edb6f30.pnglarge.1143392489_GarageJPService.png.93d6e84ce7864ef637cd4a18786679b5.png

6 uur geleden, Menno schreef:

Hey die is mooi!

Die zit niet standaard in de game toch?

Hey nee die zit er niet standaard in en je kan hem downloaden maar dan zit er overdreven toeters en bellen op

Als je wil mag je hem ook hebben hoor 

13 uur geleden, Joopieh schreef:

Hey nee die zit er niet standaard in en je kan hem downloaden maar dan zit er overdreven toeters en bellen op

Als je wil mag je hem ook hebben hoor 

Hij ziet er in ieder geval goed uit zo.

Aardig van je, maar ik speel nu geen Farming Simulator. Zal het onthouden. 😉