Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Florian_Geyer

Wat is jouw favoriete map voor FS2019?

Recommended Posts

Zoals de vraag zegt ben ik wel eens benieuwd naar jullie favoriete map voor FS2019. Graag ook een korte motivatie waarom.

Persoonlijk ben ik wel fan van Old Stream farm.

Ik hou van een realistische gameplay en veel detail in een map. Deze map ziet er bovendien ook nog eens erg doordacht uit. ik ben namelijk het type speler dat wel van "cottage farming" houdt en dus een zwak heeft vooral voor Britse mappen. Old stream farm is  totnogtoe de enige map die niet Brits is en die hetzelfde te bieden heeft. (Belgique Profonde gaat ook die richting uit maar de map mist iets karakteristieks...)
the-old-stream-farm-v1-0-0-0-map-fs-19.j the-old-stream-farm-v1.0.0.0-fs19-2.jpg

Laat maar horen hoe het bij jullie zit.

Haha, ik mijn Meerveld map natuurlijk, druk bezig met testen, ik hoop hem een van de aankomende weken te uploaden op de website, zodat deze vrij verkrijgbaar is. de reden dat deze mijn favoriet is, is omdat ik deze zelf heb gebouwd, en het gebaseerd is op de omgeving waarin in woon.7nmd0qxexsq4.png

Gang is alles, remmen is angst! Vaak vraag ik oplossingen voor m'n problemen, maar los ik ze al op voordat er antwoord komt

Hey Marwin, uiteraard mogen we ons eigen werk niet wegcijferen.Green river zal alweer geweldig zijn en Meerveld ken ik niet maar zovel enthousiasme... moet we ldik in orde zijn.

Stel dat jullie niet op eigen materiaal mogen stemmen, hebben jullie dan nog favorieten.

- Greenwhich en Petervill zijn ook wel super. Ik leerde ze kennen via Daggerwin's video's. Lekker veel detail in de mappen.

inderdaad, Daggerwin heeft altijd mooie mappen waarin hij speelt, die hebben bij mij meestal ook de voorkeur, maar ik heb daar al ruim 3 maanden niet meer in gespeeld...

Gang is alles, remmen is angst! Vaak vraag ik oplossingen voor m'n problemen, maar los ik ze al op voordat er antwoord komt