Jump to content
NLD Community News:

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Leuk dat je mijn bericht hebt aangeklikt, ik ben DePoelman, 48 en speel al vanaf fs15 actief farming. Ik heb een mp server met de Sued Hemmern en een beperkte aantal mods, dit om de performance van de game voor iedere speler zo optimaal te houden. De server is 24/7 bereikbaar, en beschikt momenteel over 4 slots. Alleen verdorring blijft altijd uit staan zodat gewassen van andere boeren niet kapot gaan als andere spelers online zijn.

Ik heb de map zo opgedeeld dat er 4 boeren bedrijven gerund kunnen worden. In Sued Hemmern heeft ook boer Kerutha zijn plek weten te vinden, onze bedrijven handelen actief met elkaar, wat deze manier van multiplay nog leuker maakt. Nu is er nog ruimte voor twee andere zelfstandige boeren, die het net als wij leuk zouden vinden om met elkaar samen te werken en met elkaar handel te drijven. Maar toch je eigen boeren bedrijf op te zetten, je krijgt een start kapitaal van 2.500.000,00 euro met een aantal landerijen. Verder moet je, je eigen boeren bedrijf nog geheel op bouwen, aankopen van landerijen gebeurd altijd in gezamenlijke overleg.

Kun jij je vinden in deze beschrijving en ben 20 jaar of ouder? Laat dan even een reactie achter, zodat ik jou kan uitnodigen bij mij op teamspeak, voor een kennismaking.