Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Graag zou ik weten hoe je de mestsilo op het melkveebedrijf schuin tegenover de hoofdfarm kan verwijderen.

In deze map zie overal van dergelijke mestsilo's en er is dan ook een placeable van gemaakt welke overal geplaatst kan worden.

Hoe dat dan werkt en waar je deze kunt vinden in de map (met GE) is mij nog niet duidelijk.

Misschien kan iemand mij op weg helpen?

Dan moet je in de defaultItems.xml  één van deze regels verwijderen, moet je zelf even kijken welke je weg wilt hebben ( tregel 12 t/m16 )

<item className="SiloPlaceable" filename="$mapdir$/maps/placeables/silos/mestopslag.xml" position="-396.562 65.616 414.051" rotation="0 -90 0" farmId="1" />
<item className="SiloPlaceable" filename="$mapdir$/maps/placeables/silos/mestopslag.xml" position="-290.258 65.64 -414.494" rotation="0 -90 0" farmId="1" />
<item className="SiloPlaceable" filename="$mapdir$/maps/placeables/silos/mestopslag.xml" position="631.154 66.33 -669.023" rotation="0 90 0" farmId="1" />
<item className="SiloPlaceable" filename="$mapdir$/maps/placeables/silos/mestopslag.xml" position="-784.153 66.263 25.273" rotation="0 90 0" farmId="1" />
<item className="SiloPlaceable" filename="$mapdir$/maps/placeables/silos/mestopslag.xml" position="-138.327 66.343 346.934" rotation="0 90 0" farmId="1" />