Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Bart

Announcing Windows 11 Insider

Recommended Posts

een image van de c schijf, mocht het fout gaan, acronis heet hier een mooi programmatje voor "Acronis True image"  maakt een copy van je schijf .

ook super handig als je een systeem schijf wil vervangen, image kun je weer terug zetten op de nieuwe schijf .

Inmiddels over zonder problemen.

Oh oké, ja ik ben persoonlijk meer van het formatteren, alles lekker vers.

ik heb gewoon een installatie USB gedownload en een clean install gedaan van Windows 11. Geen upgrade niks, gewoon vers erop die handel 😜

han_bart1.jpg
Gelieve geen pm berichten sturen betreft Farming Simulator, gebruik daarvoor het forum.

14 uur geleden, carel schreef:

ik zal morgen eens kijken of het mij ook ga lukken , hoop dat het goed gaat heb er niet zoveel verstand van , is deze ook in het Nederlands ???

mocht je problemen ondervinden, laat het weten,  waarschijnlijk krijg je melding dat je TPM moet aanzetten, dit zit in de bios van je computer.

21 uur geleden, DeBeugels schreef:

mocht je problemen ondervinden, laat het weten,  waarschijnlijk krijg je melding dat je TPM moet aanzetten, dit zit in de bios van je computer.

Bedankt voor het aanbod , het is gelukt  binnen een klein uurtje was het gedaan , hoop dat dat goed is want ik heb gelezen dat het een paar uren gaat duren , tot nu toe niets tegen gekomen 

5 uur geleden, carel schreef:

Bedankt voor het aanbod , het is gelukt  binnen een klein uurtje was het gedaan , hoop dat dat goed is want ik heb gelezen dat het een paar uren gaat duren , tot nu toe niets tegen gekomen 

Klopt gaat vrij snel, dus het is goed gegaan.