Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Wij zijn bezig  met een roleplay server voor fs19. Nu willen we de server verdelen in verschillende  beroepen/Afdelingen  zodat  je de keuze kan maken voor wat je wilt aanmelden  nu zijn we opzoek  naar leuken beroepen/Afdelingen en naar iemand met al beetje  roleplay  ervaring  voor  wat ondersteuning.  dus  heb je ideeën  of ben je de gene met de nodige roleplay  ervaring  laat het even weten.

Ik heb niet echt ervaring met roleplay, maar wat dacht je van bedrijven die zich richten op verschillende gewassen/dieren? Bijv. een melkveehouderij (dus koeien) met mais- en grasland, een bedrijf in de aardappelen en bieten en een ander bedrijf met granen en paarden.

Ik zeg maar wat hoor, maar dit is een beetje waar ik aan dacht. Je zou ook een loonbedrijf kunnen toevoegen, die taken met grotere/duurdere machines op zich neemt. Zo heeft in het echte leven lang niet iedere boer met aardappels een aardappelrooier, omdat die dingen nogal wat geld kosten. 😉

Ik hou me ook niet zo bezig met roleplay, maar een transportbedrijf zou ook apart kunnen worden opgezet.
In het dagelijkse leven zijn er zat bedrijven die de producten vervoeren, daar heeft de farmer of consument geen tijd voor.
Je zou evt. een distributiecentrum kunnen opzetten.

Veel suc6 met het opzetten.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Op 3-8-2021 om 00:16, NL-MOD-20 schreef:

Ik hou me ook niet zo bezig met roleplay, maar een transportbedrijf zou ook apart kunnen worden opgezet.
In het dagelijkse leven zijn er zat bedrijven die de producten vervoeren, daar heeft de farmer of consument geen tijd voor.
Je zou evt. een distributiecentrum kunnen opzetten.

Veel suc6 met het opzetten.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

hartelijk bedankt voor het idee waarschijnlijk wachten we tot fs22 uit is met het opstarten van de roleplay groep