Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Sign in to follow this  
tom013

geen een mod werkt bij mij

Recommended Posts

geen een mod bij mij en het spel is altijd up to date ik pak wel alle mods uit en zet ze in de goede map ik heb vanalles geprobeert maar het werkt gewoon niet

mvg tom

wat bedoel je met uitpakken en in de goede map zetten , het zijn toch rar-bestand je die je in jou mods-map zet en deze bij aanvang spel moet activeren (aanvinken) mits er meer rar-bestanden in de rar-bestandje staan dan moet je die uitpakken en in jou mods-mapje zetten

6 uur geleden, tom013 schreef:

geen een mod bij mij en het spel is altijd up to date ik pak wel alle mods uit en zet ze in de goede map ik heb vanalles geprobeert maar het werkt gewoon niet

mvg tom

antwoord is simpel, omdat alle mods dezelfde basisstructuur hebben en je alles uitpakt, gaat er niets werken.  Hernoem je mods folder een naar iets anders, en maak een nieuwe aan.  Dan plaats je 1 mod in deze folder in ZIP formaat.   Niet uitpakken.       Kijk eens of dit werkt.  Werkt dit niet, plaats je log.txt in een reply ( en liefst in een spoiler vanwege de grootte )

2 uur geleden, carel schreef:

wat bedoel je met uitpakken en in de goede map zetten , het zijn toch rar-bestand je die je in jou mods-map zet en deze bij aanvang spel moet activeren (aanvinken) mits er meer rar-bestanden in de rar-bestandje staan dan moet je die uitpakken en in jou mods-mapje zetten

RAR bestanden zijn niet voor FS, fs werkt met zip bestanden

Maak de map waar de mods in staan helemaal leeg. 

Standaard is dit C:\Users\<computer-naam>\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\mods

Download een mod, dit is een zip-bestand.

Plaats dit zip-bestand zonder het uit te pakken in de map.

Er mogen daar geen uitgepakte bestanden staan.

Dan moet je het kunnen vinden in de game.

Test dit eerst met een enkele mod, daarna de overige mods toevoegen.

3 minuten geleden, NL-MOD-20 schreef:

Standaard is dit C:\Users\<computer-naam>\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\mods

is eigenlijk gebruiker, niet computer 😉     en de post hierboven staat een snellere manier zonder risico,   enkel de folder hernoemen en een nieuwe maken.  Kost geen tijd 😉

3 minuten geleden, NL-MOD-20 schreef:

21 minuten geleden, fa285634 schreef:

eigenlijk gebruiker, niet computer

Helemaal juist, mijn excuses.

22 minuten geleden, fa285634 schreef:

enkel de folder hernoemen en een nieuwe maken

Kan inderdaad ook, maar heb al genoeg rommel op mijn HD, vandaar deze oplossing.

Kleine tip is nooit aanraden dingen te wissen.   Alles wat er reeds is aangepast is dan weg en alles wat werkt ook.  Zeker als de gebruiker per ongeluk shift indrukt bij het wissen.  

Nu best effe wachten op de OP en kijken wat de reactie is, alvorens we de hele thread hi-jacken 😉

14 uur geleden, fa285634 schreef:

antwoord is simpel, omdat alle mods dezelfde basisstructuur hebben en je alles uitpakt, gaat er niets werken.  Hernoem je mods folder een naar iets anders, en maak een nieuwe aan.  Dan plaats je 1 mod in deze folder in ZIP formaat.   Niet uitpakken.       Kijk eens of dit werkt.  Werkt dit niet, plaats je log.txt in een reply ( en liefst in een spoiler vanwege de grootte )

RAR bestanden zijn niet voor FS, fs werkt met zip bestanden

Sorry het zijn  idd winrar zip bestanden , bij mij in de map , weet niet of dat ook bij andere zijn 

Edited by carel