Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik ben al sinds het begin dat Greenwich Valley uitkwam fan van de map, ook al laat het maar weinig missies toe, dit vormt voor mij geen issue. Het is voor mij zo'n map die je een thuisgevoel geeft snap je...

Nu heb ik wel nog volgende issue's met de map:

1. Ik heb wat stalmest ingekocht via Easy development mod, deze zou ik moeten vinden in de "manure pit" maar ik vind geen locatie met stalmest erin, iemand enig idee waar de "manure" terecht komt?

2. heeft iemand er een idee van hoe ik 2 afzonderlijke boerderijen zou kunnen runnen met elk een eigen rekening?  Tot nog toe kan dit enkel door "vals te spelen" met de Easy Dev. Mod waarbij ik dan manueel het saldo aanpas adhv de boerderij waarmee ik speel. 

3. Ik heb met de Giant editor de map ook wat aangepast, alles ging prima tot plots op een dag al mijn wijzigingen ongedaan bleken te zijn gemaakt. Geen idee hoe het komt, ik heb nogthans geen update van de map gedaan. Nu is het zo dat ik de mp3 file niet meer kan openen in mn Giants editor, de editor sluit gewoon af bij het openen van de file. Enig idee waar dit kan aan liggen?

Bedankt alvast voor de hulp.

Flo!

Heb e.a. even bekeken en dit is wat ik zo"n beetje kan vinden op je vragen.

1. Easy development

This script addon is designed for use by map / mod developers or video content creators and is not intended to be used as a game cheat.

Deze script-add-on is ontworpen voor gebruik door kaart-/mod-ontwikkelaars of makers van video-inhoud en is niet bedoeld om te worden gebruikt als cheat voor games.

Ik ken de map niet, maar als er geen "manure pit" aanwezig is, dan denk ik dat het script niets doet.

2. Je zou naar mijn idee met twee gebruikers (spelers) op deze map moeten spelen, alleen ben jij het beiden.
Volgens mij is deze Easy development mod niet geschikt voor wat jij wilt doen.

3. Heb je nog de voorgaande wijzigingen (back-up) van voor je laatste wijzigingen.
Waarschijnlijk zit er in de laatste een onjuist geluidsbestand / fout in de laatste aanpassing.

Let wel op welke bestand soort (wav) je gebruikt en of dit mono is.

Hieronder hoe een geluidsbestand moet worden toegevoegd.

Hopelijk helpt dit je iets op weg.

1 uur geleden, NL-MOD-20 schreef:

Heb e.a. even bekeken en dit is wat ik zo"n beetje kan vinden op je vragen.

1. Easy development

This script addon is designed for use by map / mod developers or video content creators and is not intended to be used as a game cheat.

Deze script-add-on is ontworpen voor gebruik door kaart-/mod-ontwikkelaars of makers van video-inhoud en is niet bedoeld om te worden gebruikt als cheat voor games.

Ik ken de map niet, maar als er geen "manure pit" aanwezig is, dan denk ik dat het script niets doet.

2. Je zou naar mijn idee met twee gebruikers (spelers) op deze map moeten spelen, alleen ben jij het beiden.
Volgens mij is deze Easy development mod niet geschikt voor wat jij wilt doen.

3. Heb je nog de voorgaande wijzigingen (back-up) van voor je laatste wijzigingen.
Waarschijnlijk zit er in de laatste een onjuist geluidsbestand / fout in de laatste aanpassing.

Let wel op welke bestand soort (wav) je gebruikt en of dit mono is.

Hieronder hoe een geluidsbestand moet worden toegevoegd.

Hopelijk helpt dit je iets op weg.

Hey NL-MOD-20 Bedankt alvast voor je hulp en je opzoekwerk. Nu ik ben er weleenswaar van overtuigd dat de EDM (develop mod) er weinig mee te maken heeft. Ik gaf het gewoon aan als mijn alternatieve oplossing bij het gebrek aan de mogelijkheid om zelf een single player co-op map te spelen. De map heeft zeer zeker een manure pit, een stuk of 2-3 zelfs maar ook daar is de mest niet te vinden desondanks wordt hij in mijn overzicht wel weergegeven als zijne gestockeerde voorraad op de farm. Ik vind alleen niet waar.

En wat betreft de GIANT editor, blijkbaar sluit deze ook af wanneer ik andere mappen wil inladen ter bewerking. Vreemd. Ik hed de editor zelfs al eens ge herinstalleerd.

Mocht je nog suggesties hebben, alles is welkom.

Grts,
 Flo!

vraag 1: ik weet niet waar jij dat doet in de EDM tool, maar volgens mij heb je maar 2 opties om mest te krijgen hiermee. bij tip on ground dan komt de mest op de plek waar je op dat moment staat. en in de rechter ( tractor) tabblad als je in een tractor met kipper zit kun je deze met mest vullen ( kan natuurlijk ook gelijk in de meststrooier )

vraag 2: geen idee,  ik zou zeggen start een multiplayer game

vraag 3: GE genereerd een error log misschien dat daar iets in staat. deze vind je in: USER\AppData\Local\GIANTS Editor 64bit 8.xx\editor_log.txt

( wel systeem en verborgen bestanden aanzetten in de verkenner, anders zie je de map AppData niet)

Hey DeBeugels.

1. klopt, ik was hem niet op de grond aan het tippen maar ineens ergens in een silo (weet nog steeds niet waar 😄 ) Nu drop ik hem op de grond.

2. Dat multiplayergame idee deed ik al maar nadat ik de game save en later opnieuw speel vormt hij de game automatisch om tot een Single player.

3. Zal eens bekijken of ik dit kan vinden en delen.

Alvast bedankt!

Flo

6 minuten geleden, Florian_Geyer schreef:

1. klopt, ik was hem niet op de grond aan het tippen maar ineens ergens in een silo (weet nog steeds niet waar 😄 ) Nu drop ik hem op de grond.

nu snap ik deze,  dat is de optie om de farmsilo te vullen met graan enzo, maar als de farmsilo geen mest accepteerd gebeurd er niets.