Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. kan niet wachten! denk je dat de voerrobot versie ook nog weer terug zal komen?
  3. Update 9: ik ben op dit moment bijna op 2/3 van de totale map, even een korte uitleg van wat ik de afgelopen dagen heb toegevoegd: 1: verkooppunt dieren 2: Dealer voertuigen etc. 3: Aantal extra graslanden, die niet in bezit zijn bij de start 4: Aantal grotere weilanden toegevoegd (variërend tussen ong. 1 en 3 hectare groot) 5: Bos aan de rand van de map zodat de grote oceaan niet opvalt, dit is allen lopend bereikbaar en niet met materiaal, dus niet geschikt voor bosbouw 6: Bestaande landen en attributen zoals te zien is in voorgaande updates
  4. Pc en console, daar gaan we ons best voor doen!
  5. Praten we dan over de pc of ps4 versie....??
  6. Yesterday
  7. Last week
  8. Update 8: aantal weilanden en rivieren/sloten toegevoegd, afgelopen tijd niet veel uitgevoerd i.v.m. afronden stage. Nu zomervakantie, dus hard bezig om alles af te maken
  9. Joopieh

    Tweede Werk.png

    Zelfde klant ook combinatie klaar gemaakt voor achter de trekker door Jp Service. (Trekker is van Jp Service)
  10. Joopieh

    Eerste Werk.png

    Eerste klant blij gemaakt met z'n nieuwe combinatie door Jp Service.
  11. best een voertuig openen van het spel dat er op lijkt, of onderdelen heeft dat je kan gebruiken. En inderdaad, alles werkt nu met i3dmapping. Er staat ergens op de site een tool van SilentSean dat die de mappings kan generen ( indien nodig )
  12. Nu heb ik toch nog een andere vraag Ik merk dat de xml ook anders zijn in vergeleken met fs 17 En dat de codes 0|0|0 verandert zijn in namen zie ik dat goed? Ik wil nu wat toevoegen aan een mod en ik heb het idee dat het goed erin staat in vergeleken met een andere mod maar bij de mod doet hij het wel maar bij m'n eigenste niet. Is er iets wat ik nog meer in de gaten moet houden?
  13. Thanks mannen! Heb net verandert en geprobeerd en de eerste mod aanpassen is al gelukt
  14. editor preferences openen en instellen
  15. krijg error wrong game installation path. Please verify editor preferences
  16. als New Mod from Game werkt is denk ik het makkelijkste
  17. Earlier
  18. Okee okee het ziet er naar uit dat die dingen er ook gewoon bij het model geplakt zijn via giants.. En hoe check ik hoe de pad van de game goed heb in GE?
  19. hey ik heb hem inmiddels wel ingame maar er zijn gewoon errors bij gekomen toch bedankt maar ik laat het er eerst even bij
  20. Bart

    Pauze!

  21. Bart

    GroningenRP

  22. Een kenteken verwijderen moet geen probleem zijn, lijkt erop dat je de het pad van de game niet goed heb staan in GE. of een oudere versie gebruikt.
  23. fs17 trucjes werken niet meer , om het goed te doen, moet het effectief afgesneden worden van het model
  24. Hey! Ik heb een vraagje ik wil nu een paar mods aanpassen (verwijderen kentekenbord of een scania logo van een aanhanger) maar in fs17 lukte mij dat om de specifieke dingen te verwijderen maar als ik het nu doe word heel de mod wit of een gedeelte ervan en dat snap ik even niet.. Kan iemand mij even helpen te vertellen of ik een stap oversla ofzo? Alvast bedankt!
  25. heb je bij de instelling van de editor wel de pad van je game opgegeven, bij mij kon hij eerst ook geen kaarten laden omdat ik het pad niet had opgegeven.
  26. Ja leuk antwoord. MOD maar welk bestand i3d, xml of shapes en wwelke regels heb in xml bestand het bovenste gedeelte al aan gepast maar werkt niet. wel in de winkel ziet ik de aanpassing
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.