Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

marwin

V.I.P
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

marwin last won the day on 20 June

marwin had the most liked content!

2 Followers

About marwin

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

417 profile views
  1. Reden voor een klein feestje: problemen zijn opgelost?. Na toch noch één keer proberen en een lange zoektocht op het internet kwam ik er achter dat ik een klein stukje tekst in mn moddesc miste namelijk het stukje rootNode, voorbeeld in onderstaand stukje: <storeItems> <storeItem rootNode="placeable" xmlFilename="prefabs/animalHusbandry/husbandryCowLarge.xml"/> </storeItems> tot nu toe werkt het zonder errors?
  2. iemand die er voor mijn naar wil kijken?? ik kom er namelijk niet uit?
  3. Na het testen zonder mods heb ik de errors kunnen reduceren tot een aantal, zie log... het komt telkens terug dat de placeables niet werken in de game . Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen ik heb namelijk wel de placeables toegevoegd in de storeitems, dus k snap niet wat het probleem nu is.
  4. Dat wilde ik nog gaan proberen, maar daar heb k nog geen tijd voor gehad
  5. Het probleem is dat het alleen met multyplayer voorkomt en bijna niet tot niet op singleplayer, dus ik kan niet goed vinden waar het probleem zit
  6. helaas niet geholpen: Voor die gene die het kan oplossen wil ik de mod opsturen als dat nodig is
  7. Excuus, ik zal er voortaan aan denken Maar waarschijnlijk is het opgelost door een foutje in mn xml op te lossen?
  8. P.S. het probleem doet zich voor als ik de map opstart in multiplayer en komt in singleplayer niet voor Edit: het probleem is waarschijnlijk al door mn zelf opgelost naar het vergelijken van xml's van diverse werkende mods.... ik had voor de classname ook nog een mapboundID geplaatst die er blijkbaar niet in thuis hoort.
  9. Ik krijg weer deze foutmelding in mijn log naar het proberen kopen van koeien, terwijl ik niks heb aangepast in mijn storeitem, iemand idee hoe dit oplosbaar is? dit probleem komt voor bij al mijn placeables die ik als prefab in de map heb zitten. 2019-07-06 20:30 dataS/scripts/placeables/Placeable.lua(1094) : attempt to index local 'storeItem' (a nil value) 2019-07-06 20:30 Error: Running LUA method 'update'.
  10. voor mij blijft het denk ik toch nog even als NLD Farmers hangen...? En dit was de plaat die bij de map op de website zat, k heb alleen de namen toegevoegd
  11. De map is afgerond, nu de testfase in om uit te proberen of alles werkt en er niet teveel grote fouten in zitten. Onderstaand een aantal fotos van de kaart en het intro
  12. Aantal landen en een meertje toegevoegd: Verkooppunt bosbouw: En als laatste een pier en een strand: Nu alleen nog een dorp en 2 weilanden en de map is afgerond (op deze plek):
  13. Update 9: ik ben op dit moment bijna op 2/3 van de totale map, even een korte uitleg van wat ik de afgelopen dagen heb toegevoegd: 1: verkooppunt dieren 2: Dealer voertuigen etc. 3: Aantal extra graslanden, die niet in bezit zijn bij de start 4: Aantal grotere weilanden toegevoegd (variërend tussen ong. 1 en 3 hectare groot) 5: Bos aan de rand van de map zodat de grote oceaan niet opvalt, dit is allen lopend bereikbaar en niet met materiaal, dus niet geschikt voor bosbouw 6: Bestaande landen en attributen zoals te zien is in voorgaande updates
  14. Update 8: aantal weilanden en rivieren/sloten toegevoegd, afgelopen tijd niet veel uitgevoerd i.v.m. afronden stage. Nu zomervakantie, dus hard bezig om alles af te maken
  15. Update 6: weer een aantal weilanden toegevoegd, bos toegevoegd en het wegennetwerk zo goed als definitief vast gelegd. Update 7: gelijk er achteraan, verkooppunten toegevoegd, de map telt er nu 4
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.