Jump to content
NLD Community

Johnnie's WIP-hoekje/Beunerij

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Ik ga een paar dingen vragen over hoe ik bepaalde dingen in de map bouw. Hoe bouw ik een silagehoop erin? En gras voor aan de zijkanten,wil er bij mij niet inkomen. Als iemand goed met mappen overweg kan mag hij dat zeggen en als hij wil mag hij me helpen. Weet zelf niet zoveel van mappen.

Vroeger mapte ik. Toen vond ik uit dat sommige ze doorgaven en die personen zeiden het dan dat het hun mappen waren en daarom ben ik dan gestopt. En ben ik redelijk veel vergeten. Ben dan ook een hele eind gestopt met fs en andere games beginnen spelen.

En geen enkel filmpje match wat ik nodig heb en internet is ook geen oplossing,heb al gezocht ervoor maar niets wat voor mij is.

Op 19-6-2016 om 12:31 zei Johnnie7r:

Vroeger mapte ik. Toen vond ik uit dat sommige ze doorgaven en die personen zeiden het dan dat het hun mappen waren en daarom ben ik dan gestopt. En ben ik redelijk veel vergeten. Ben dan ook een hele eind gestopt met fs en andere games beginnen spelen.

En geen enkel filmpje match wat ik nodig heb en internet is ook geen oplossing,heb al gezocht ervoor maar niets wat voor mij is.

Ik heb het precies het zelfde

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.