JansenPictures Posted 18 August, 2016 Report Share Posted 18 August, 2016 Hallo ik ben opzoek naar iemand die mij wilt helpen met het maken van deze trekker voor Fs15 door een Fs 13 model te converten (wat ik niet kan en wil leren) en vervolgens aan te passen lijkt dit je een leuk project zet het hieronder of stuur een Pb'Tje Mvg Jopskuuh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 18 August, 2016 Report Share Posted 18 August, 2016 1 uur geleden zei jopskuuh: wat ik niet kan en wil leren Waar een wil is, is een weg! Maar zoals je zelf aangeeft wil je dit niet... Ik denk niet dat je met deze instelling iemand zo ver krijgt om je te helpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 18 August, 2016 Master Moderator Report Share Posted 18 August, 2016 hier is misschien al de eerste steen voor die weg http://americaneaglesmodding.com/index.php?topic=8112.0;wap2 hij leest wel niet makkelijk maar de meeste punten zitten er in om je op weg te helpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JansenPictures Posted 19 August, 2016 Author Report Share Posted 19 August, 2016 @Jasper ik bedoel ik kan het niet en wil het graag gaan leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 24 August, 2016 Report Share Posted 24 August, 2016 @jopskuuh Door iemand anders het te laten doen leer je het nooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
JansenPictures Posted 24 August, 2016 Author Report Share Posted 24 August, 2016 ik bedoel enkel het converten het editten en skinnen kan ik zelf @Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.