Jump to content
NLD Community

case puma's pruts hoek

Recommended Posts

Hoi ik ga hier foto's plaatsen van wat ik aan het prutsen ben vergeet niet te reageren:P:wink:

Hier de eerste foto's:

do.php?img=96929deze heb ik om geskint van een kuhn naar een agrisem.

_____________________________________________________________________________________________________________

do.php?img=96930deze heb ik gewoon wat frisse kleurtjes gegeven.

_____________________________________________________________________________________________________________

do.php?img=96931deze heb ik om geskint naar Miedema is nog vere van af.

do.php?img=96932Deze frees heb ik ook weer om geskint van grimme naar Miedema deze is al wel af.

intressen?? dm me!

• Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Zo ben begonen met het tekenen van een moter pomp hier is een begin hij is nog verre van af heb al een begin van texturen er op gezet hier foto's:

do.php?img=96938

do.php?img=96939

owja er zit maar een test texture op als hij straks af is komt er een andere texture op!

20 minuten later toegevoegd

Ach ja verveelde me dus ben maar verder gegaan hij is bijna af alleen nog een uitlaat en nog steun poten en dan nog wat dectails en owja dit is een beetje mijn eigen idee is verder geen merk hier de foto:

do.php?img=96940

Hey Bjorn, als ik jou was zou ik je even wat gaan verdiepen in het tekenen. Het enige wat je nu maakt zijn een aantal blokkendozen en naar mijn mening ziet het er niet (echt) uit... Je hebt het al vaker geprobeerd maar 1. of het tekenen ligt je niet, of 2. je moet meer aandacht besteden aan je model. Ik denk dat je voor jezelf maar moet bepalen welk van de 2 het probleem is.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.