case puma 165 Posted 28 August, 2016 Report Share Posted 28 August, 2016 Hoi ik ga hier foto's plaatsen van wat ik aan het prutsen ben vergeet niet te reageren Hier de eerste foto's: deze heb ik om geskint van een kuhn naar een agrisem. _____________________________________________________________________________________________________________ deze heb ik gewoon wat frisse kleurtjes gegeven. _____________________________________________________________________________________________________________ deze heb ik om geskint naar Miedema is nog vere van af. _____________________________________________________________________________________________________________ Deze frees heb ik ook weer om geskint van grimme naar Miedema deze is al wel af. ________________________________________________________________ intressen?? dm me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 29 August, 2016 Report Share Posted 29 August, 2016 wat wil je horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
randomlink Posted 29 August, 2016 Report Share Posted 29 August, 2016 ziet er goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
JansenPictures Posted 29 August, 2016 Report Share Posted 29 August, 2016 ziet er goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 29 August, 2016 Report Share Posted 29 August, 2016 RIP ao texturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 29 August, 2016 Author Report Share Posted 29 August, 2016 Zo de peterse eco woeler omgeskint naar agrisem ist wa? http://www.filedropper.com/ecowoelerdiffuse hier de link van de texture. veel plezier er mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 30 August, 2016 Author Report Share Posted 30 August, 2016 Zo ben begonen met het tekenen van een moter pomp hier is een begin hij is nog verre van af heb al een begin van texturen er op gezet hier foto's: owja er zit maar een test texture op als hij straks af is komt er een andere texture op! 20 minuten later toegevoegd Ach ja verveelde me dus ben maar verder gegaan hij is bijna af alleen nog een uitlaat en nog steun poten en dan nog wat dectails en owja dit is een beetje mijn eigen idee is verder geen merk hier de foto: Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 1 September, 2016 Author Report Share Posted 1 September, 2016 Ik heb zelf effe zitten denken en ik heb besloten om de mod van de moter pomp uit te geven maar wel voor fs17 niet voor fs15! Heeft iemand een idee wat ik nu kan gaan tekenen voor fs17? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 1 September, 2016 Report Share Posted 1 September, 2016 Hey Bjorn, als ik jou was zou ik je even wat gaan verdiepen in het tekenen. Het enige wat je nu maakt zijn een aantal blokkendozen en naar mijn mening ziet het er niet (echt) uit... Je hebt het al vaker geprobeerd maar 1. of het tekenen ligt je niet, of 2. je moet meer aandacht besteden aan je model. Ik denk dat je voor jezelf maar moet bepalen welk van de 2 het probleem is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 1 September, 2016 Author Report Share Posted 1 September, 2016 Dan denk ik dat het 2 is dat ik te snel wil en dat ik er meer tijd in moet steken dankje wel twan voor de tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.