Jamie Posted 16 September, 2016 Report Share Posted 16 September, 2016 Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar iemand die een logo voor me kan maken. Heb zelf al heel veel keer geprobeerd maar krijg er telkens niets van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inter fan Posted 17 September, 2016 Report Share Posted 17 September, 2016 Voorbeelden van logo's die jij mooi vindt? Kleuren die erin moeten, afbeeldingen die gebruikt moeten worden? Naam die er in moet? @Jamie, zou je iets meer tijd willen steken in het maken van je post, dan is het ook makkelijker voor andere mensen om je te helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 17 September, 2016 Master Moderator Report Share Posted 17 September, 2016 @jamie, Ook niet vergeten voor wat het logo moet dienen, waar het moet komen ( op een voertuig, voor je shop, etc ), allemaal verschillende deeltjes info dat nodig zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamie Posted 18 September, 2016 Author Report Share Posted 18 September, 2016 Oké sorry! Bedankt voor de tips. Mijn logo moet dienen voor op foto's te plaatsen, dus in 't klein in een hoekje ofzo. Ik had graag iets in de style van Jasper zijn logo gehad. Ongeveer dezelfde kleur als zijn logo er tekst er in " Fs By Jamie " . Voorbeeld van Jasper zijn logo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 18 September, 2016 Administrators Report Share Posted 18 September, 2016 Dat logo kun je niet aanpassen, deze heb ik voor Jasper gemaakt en voor Jasper alleen! Graag niet in deze logo's gaan ''gummen'' en aanpassen! Je zult toch echt zoals Inter fan aangeeft duidelijker moeten zijn wat je wilt! Dan wil ik ook wel wat voor je proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 18 September, 2016 Master Moderator Report Share Posted 18 September, 2016 idem wat @Richard heeft gepost Anders gaan mensen dingen gaan maken zoals dit: en het is conform met je beschrijving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamie Posted 18 September, 2016 Author Report Share Posted 18 September, 2016 @Richard, dat ben ik ook helemaal niet van plan. Ik ben alleen opzoek naar iemand die zoiets voor me wil maken in de aard van dat logo, iemand anders zijn logo zou ik nooit gaan stelen om één voor mezelf te maken. Maar oké, idee 2 : Bv. : Tractor zwart / wit met " Fs By Jamie " in gedoceerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 18 September, 2016 Report Share Posted 18 September, 2016 Ik zou het leuker vinden als je iets origineels verzint... ipv. @Richard zijn ontwerp na te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamie Posted 18 September, 2016 Author Report Share Posted 18 September, 2016 @Jasper, ik heb toch net een ander idee gezegd? Het was in die aard. Heb net een ander idee gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
randomlink Posted 19 September, 2016 Report Share Posted 19 September, 2016 Helemaal met @interfan eens als je wat meer informatie geeft over kleuren en afbeeldingen. Dan zou ook ik wel n poging willen wagen om iets te maken als je dat wilt. Mvg Randomlink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.