Jump to content
NLD Community

Nieuwe grote update Windows 10, jubileumversie!

Bart

Recommended Posts

• Administrators

Windows 10 Jubileumupdate

Windows 10 Jubileumupdate is de tweede grote update sinds de lancering van Windows 10. Deze update bevat een heleboel fantastische nieuwe functies waarvan Microsoft dat klanten ze graag willen zien. Windows 10 Jubileumupdate wordt automatisch gedownload en geïnstalleerd zodra de update beschikbaar is voor uw apparaat (na de update wordt Windows 10 versie 1607 op uw apparaat uitgevoerd). Wilt u de update nu downloaden? Klik dan >>hier<<

Change log:

http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=822545

• Replies 26
  • Created
  • Last Reply
22 uur geleden zei DeBeugels:

twee  24" schermen

Nu je het over schermen hebt... Ik heb net de update gedaan en ik ben er nu al niet te vreden over :P. Start hem op heel mijn scherm resoluties naar de donder! Dikke zwarte randen en ik kon de pixels tellen... Maar goed dit is niks nieuws want dit gebeurd met elke update. Wat wel nieuw is is dat ik nu alleen mijn hoofdscherm in resolutie kan aan passen (met Geforce Experience) mijn 2e scherm valt mijn taakbalk nu dus deels uit beeld :(

Edit:

Na ruim een half uur in mij pc settings te klooien (hoe het voor de update ook ging) maar is de afstandsbediening van het beeldscherm er bij gepakt, 2 minuutjes speuren in de instellingen: 16:9 beeldscherm on/off ik denk nou druk is op off en jahoor weer netjes binnen de lijntjes en nog hd ook. :D Dus voor de gene die tv's als beeldschermen heeft gewoon even de afstandbediening erbij pakken ;) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.