Chielio Posted 11 October, 2016 Report Share Posted 11 October, 2016 Via onderstaande link(s) kun je een tutorial lezen, hoe je een oude telefoon veranderd in een head tracking apparaat. Scheel al gauw €150,- mocht je er moeten kopen. Ik gebruik hem zelf, met name, voor het spel: ELite Dangerous: Horizons en moet zeggen dat het me zeker niet tegenvalt. Ziet er niet uit, maar werkt wel. GUIDE on opentrack:https://github.com/opentrack/opentrack/wiki/Smartphone-Headtracking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 11 October, 2016 Report Share Posted 11 October, 2016 Erg handig! Alleen ben ik zelf niet zo'n weg van het idee dat er zo'n stralingsbom boven op mijn hoofd zit gemonteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chielio Posted 11 October, 2016 Author Report Share Posted 11 October, 2016 Op een enkele rare tik, heb ik er geen last van haha. Straling vanaf een telefoon stelt niets voor vergeleken met de straling welke je dag dagelijks oppikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 11 October, 2016 Report Share Posted 11 October, 2016 Dat weet ik zo net nog niet, want je moet niet voor niets je mobiel 2... cm van je hoofd houden. Heeft zeker gevolgen voor mensen. Maar ik wilde het gewoon even zeggen voordat mensen er zo maar aan beginnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 12 October, 2016 Report Share Posted 12 October, 2016 Ik ben er zeker van overtuigt dat het slecht is... Mn vader beld dag in dag uit en savonds heeft ie er hoofdpijn van... Als het is een dag wat rustiger aan de telefoon is heeft hij dit niet! Het heeft wel degelijk gevolgen als je dagen met dat ding op je hoofd zit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inter fan Posted 13 October, 2016 Report Share Posted 13 October, 2016 Maken we er toch gewoon een paaltje van 2cm tussen . Idee is leuk, uitvoering tjah, wat er over valt te zeggen is al gezegd. Lijkt me voor Farming ook niks waard, het enige wat ik doe is om kijken, de zijkant valt toch weinig te zien. Dat kan alsnog niet met dit systeem en ook niet met het systeem van Giants (Waarmee samen wordt gewerkt.). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.