bulldog2008 Posted 26 October, 2016 Report Share Posted 26 October, 2016 hier is een eventuele oplossing voor het Gebruik van een stuurwiel en/of joystick De oplossing: 1. Ga naar: "Mijn documenten" > "My games"> "FarmingSimulator2015". 2. Zoek het bestand op met de naam: "inputBinding.xml" en open deze met kladblok. 3. Druk op CTRL+F (zoekvenster) en zoek naar het woord "MENU_ACCEPT". 4. In deze regel, staat o.a. de tekst: button="" 5. Vul daar tussen de tekst "BUTTON_1" in. (Hoofdletter gevoelig) 6. Opslaan en het tekstbestand afsluiten Dit is eventueel ook van toepassing op FS17 PS maak wel even een backup van het bestandje hoop dat jullie hier wat aan hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chielio Posted 28 October, 2016 Report Share Posted 28 October, 2016 Geen problemen mee gehad zoals bij FS15. Eerst keer dat ik opstartte vroeg de game of ik gebruik wilde maken van het stuurwiel en IR-tracking. Werkt perfect. Echter stuurwiel + joystick samen heeft hij wat moeite mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.