Jump to content
NLD Community

Een nieuwtje in het fs gebeuren.

Markie

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Citaat

Ben jij de dupe geworden van een modhunter??
Geef de naam van de persoon of de pagina aan ons door..
Zodat iedereen kan zien wie een modhunter is.

Slecht initiatief, mensen publiekelijk belachelijk maken kan in mijn ogen niet iedereen is immers ooit jong geweest en wouw ooit mods hebben die je niet kon krijgen ;). . 

Tuurlijk is het belangrijk dat mensen je mods niet stelen, maar dat kan ook op een andere manier...
Tevens vindt ik dat het "maar" een spelletje is, en dat mensen het altijd wel heel erg overdreven wordt als mensen iets aanpassen wat jij gemaakt hebt, je kan er ook anders tegenaan kijken en denken, kijk, ik heb toch iets neer gezet waar iemand anders iets aan heeft, helaas heb ik al gemerkt dat ik een van de enige ben die deze mening heeft.

Ben het met je eens hoor Inter Fan, als je soms ziet wat voor "Credits" overal bijstaan.

Ik heb ooit eens een map gemaakt, in het begin bijgehouden van wie ik allemaal mods gebruikte, heb uiteindelijk de map maar niet uitgebracht omdat ik echt niet meer wist van wie ik allemaal wat gebruikt had.

Tuurlijk moet er respect zijn voor modders, maar wil je echt niet dat een ander er mee aan de haal gaat moet je ze niet openbaar maken. Op internet gaan dit soort dingen een eigen leven leiden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.