Master Moderator fa285634 Posted 17 December, 2016 Master Moderator Report Share Posted 17 December, 2016 dankzij wat bevestiging van @Twan en wat hulp van @bobje , weer wat vooruitgang geboekt = Nog te doen = - Reverse driving specializatie actief krijgen * Niet mogelijk specializatieconflict - tweaking van assen - Hele grote opkuis van bestanden - lichten - LightAddon - Bak beter doen volgen in plaats van achter te ' laggen ' bij beweging - Store update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobje Modding Posted 17 December, 2016 Report Share Posted 17 December, 2016 als je dit in de kraan zit werkt het al beter nog wel de index goed maken <attacherJoint index="0>6|0|0|0|0|0|2" jointType="wheelLoader" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" rootNode="0>" rotLimitSpring="7500 7500 7500" rotLimitDamping="100 100 100" transLimitSpring="7500 7500 7500" transLimitDamping="100 100 100" > <schema position="-0.2 0.2" rotation="0" invertX="true" /> </attacherJoint> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 17 December, 2016 Author Master Moderator Report Share Posted 17 December, 2016 yep die waarden staan me nog veel te wijd open als ik ze beter krijg zal ik ze hier posten 10 minuten later toegevoegd @bobje probeer deze eens = rotLimitSpring="7500 7500 7500" rotLimitDamping="0 0 0" transLimitSpring="7500 7500 7500" transLimitDamping="0 0 0" > en solverIterationCount bij Components verhogen zodat hij meer berekent Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertgert114 Posted 2 January, 2017 Report Share Posted 2 January, 2017 wanneer komt ie ongeveer uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 2 January, 2017 Author Master Moderator Report Share Posted 2 January, 2017 Ik heb al een voorlopige basis werkende versie als je een kopie wilt @bertgert114. Ik zit nog te wachten op 100% functionele scripts om hem verder af te werken ( pathTractor, Fabikscript, IC, AnimatedVehicle, 128filltypeFix en op de mannen van Enjin, Voor hun mappen moet hij echt 100% compatibel zijn aangezien hij daarvoor gaat gebruikt worden [Pleasant Valley - Rivers ]. Geen nut om hier nog ettelijke uren in te stoppen om daarachter tot de conclusie te komen dat het allemaal voor niets is geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertgert114 Posted 2 January, 2017 Report Share Posted 2 January, 2017 het maakt mij niet uit het gaat mij er meer om dat ik hem kan gebruiken op mijn loonbedrijf die kopie is die gewoon te gebruiken in de game? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 2 January, 2017 Author Master Moderator Report Share Posted 2 January, 2017 yep, maar hij gaat wel niet logschoon zijn, zeker niet als je 4real scripts / mods in gebruik hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertgert114 Posted 3 January, 2017 Report Share Posted 3 January, 2017 dan wacht ik wel als ie eindelijk klaar is Link to comment Share on other sites More sharing options...
hondarghini Posted 8 January, 2017 Report Share Posted 8 January, 2017 Is het niet mogelijk om ergens in te stellen,dat je wat langer de particles ziet als je de laadbak leegt? Nu zie je dat bv maar een seconde of 2,terwijl de laadbak nog volume heeft? gr hondarghini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 8 January, 2017 Author Master Moderator Report Share Posted 8 January, 2017 bekijk de xml eens en pas hem aan , dit is een basisversie , het staat er allemaal leesbaar in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.