case puma 165 Posted 23 December, 2016 Report Share Posted 23 December, 2016 Goeie middag daar zijn we weer na een heletijd druk zijn geweest met school heb ik eindelijk vakantie dus geleik eens verder met editen en overzetten van mods hier vast een mod waar mee ik bezig ben: Spoiler Ben deze aan het omzetten en een paar aanpasingkjes doen zoals nieuwe aardappel textuur op de band want ze lichten nu zo netjes en dat klopt niet. je zult de komende week nog wel wat horen. Toekomstige projecten: 1. Agribumper (word al aan gewerkt zullen zo foto's van komen) 2. Case cs 110 (word al aan gewerkt zullen zo foto's van komen) 3. Case cvx 175 4. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 23 December, 2016 Author Report Share Posted 23 December, 2016 Zo als boven staat ben ik aan de agribumper begonen hier alsvast foto: Spoiler Hij is nog in het begin van het converteren dat moet even afgemaakt worden en dan moet hij worden getest. --Samen gevoegt-- Ik werd dat gedoe in die xlm en die moddesc effe zat dus op internet mods zoeken om te verbeteren dus heb ik deze fendt 615 al deels verbeterd heb de glans er af gehaalt het ziet er nu stukke beter uit morgen zou ik ingame foto's plaatsen van de fendt maar wat vinden jullie er tot nu toe van? deze Krone opraap wagen vond ik ook bij deze zaten de stickers er niet zo goed op ze waren te smal dus dat denk ik, Ik verbeter m en heb er een klein beetje glans er op gezet dat was er helemaal af gehaald dus hier een foto van de Krone. Ist wat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Miepeltje Posted 23 December, 2016 Members Report Share Posted 23 December, 2016 Ziet er mooi uit! Wel zou ik bij de opraap wagen op een paar plekken nog wat dirt erop maken. Nu zie je dat het er gewoon is opgeplakt en dat het op sommige plekken gewoon vergeten is. (Mijn mening ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 23 December, 2016 Report Share Posted 23 December, 2016 Wat @Miepeltje zegt En let voortaan ook even op je dubbel (tripple :D) posts Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 23 December, 2016 Author Report Share Posted 23 December, 2016 Oke bedankt voor de tip maar ik wilde het wel samen toevoegen alleen kon ik mijn post niet meer bewerken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 23 December, 2016 Master Moderator Report Share Posted 23 December, 2016 er zit een tijdslimiet op , denk een half uur of een uur, daarna kan je inderdaad niet meer samenvoegen @Miepeltje, denk dat de dirt nog de standaard is van de Lely Link to comment Share on other sites More sharing options...
inter fan Posted 24 December, 2016 Report Share Posted 24 December, 2016 Omskinnen van standaard machines naar iets wat niet bestaat vindt ik zonde, verder ziet alles er goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 24 December, 2016 Report Share Posted 24 December, 2016 5 uur geleden zei inter fan: Omskinnen van standaard machines naar iets wat niet bestaat vindt ik zonde Re-tweet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 24 December, 2016 Report Share Posted 24 December, 2016 Mee eens @inter fan Die agribumper bestaat toch al. Ik snap niet wat jij aan dat model gaat veranderen. Het is een GE object van fin... Op die 615 zit nog steeds glans? En ingame foto's zijn leuker van edits, mijn mening althans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 24 December, 2016 Administrators Report Share Posted 24 December, 2016 Aah allemaal zo ze ding toch Vergeet niet dat de meeste mensen het een beetje voor de hobby doen, puur omdat ze het leuk vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.