Jump to content
NLD Community

De Werkplaats (Work-In-Progress Topic!).

Recommended Posts

Goeie middag daar zijn we weer na een heletijd druk zijn geweest met school heb ik eindelijk vakantie dus geleik eens verder met editen en overzetten van mods hier vast een mod waar mee ik bezig ben:

Spoiler

knipsel39o5l.png

grimmegt170e8pad.png

Ben deze aan het omzetten en een paar aanpasingkjes doen zoals nieuwe aardappel textuur op de band want ze lichten nu zo netjes en dat klopt niet. je zult de komende week nog wel wat horen.

Toekomstige projecten: 

1. Agribumper (word al aan gewerkt zullen zo foto's van komen)

2. Case cs 110 (word al aan gewerkt zullen zo foto's van komen)

3. Case cvx 175

4. ?

• Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Zo als boven staat ben ik aan de agribumper begonen hier alsvast foto:

Spoiler

agribumperfotonvoc1.png

knipselanp2n.png

Hij is nog in het begin van het converteren dat moet even afgemaakt worden en dan moet hij worden getest.

--Samen gevoegt--

Ik werd dat gedoe in die xlm en die moddesc effe zat dus op internet mods zoeken om te verbeteren dus heb ik deze fendt 615 al deels verbeterd heb de glans er af gehaalt het ziet er nu stukke beter uit morgen zou ik ingame foto's plaatsen van de fendt maar wat vinden jullie er tot nu toe van?

fendt615fotolgss5.png

deze Krone opraap wagen vond ik ook bij deze zaten de stickers er niet zo goed op ze waren te smal dus dat denk ik, Ik verbeter m en heb er een klein beetje glans er op gezet dat was er helemaal af gehaald dus hier een foto van de Krone.

kronezx4psh6.png

Ist wat?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.