farmerdanielle Posted 11 January, 2017 Report Share Posted 11 January, 2017 Hoi allemaal ik ben een 4 voudige map aan het maken, ondanks geen enkele ervaring met modding heb ik de eerste stukje al gedaan. ik ben met een lege map begonnen, ik loop nog altijd met de vraag hoe kun je de velden maken. Ik heb nu 3 velden gepaint met terein detail maar hoe maak je de kopeling met de velden demention en de getekende velden? hoe maak je eigenlijk van een nieuwe map een previeuw en pda map? hoe setup je de starters tools? Of wel hoe zet je de cordinaten? wie kan mij bij deze vragen helpen? Zodra het is gelukt om een plaatje te maken zal ik laten zien wat ik aan het maken ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 11 January, 2017 Report Share Posted 11 January, 2017 Hey @farmerdanielle! Op dit forum kan je ook bij Tips & Tutorials kijken ( Klik hier om er heen te gaan ) Misschien staan er wat topics wat jou kan helpen , verder heb ik er niet veel verstand van maar er komen zeker wel meer reacties ! Groeten Robin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmerdanielle Posted 11 January, 2017 Author Report Share Posted 11 January, 2017 Hier een afbeelding waar ik mee bezig ben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 11 January, 2017 Master Moderator Report Share Posted 11 January, 2017 beste om te zien hoe je velden etc moet doen is een map openen van een ander of van giants en je daar op baseren. Qua starter tools etc, dat is meer afwerking en doe je best op het einde ergens en is eigenlijk zoals met de meeste dingen van giants, onlogisch. Om die toe te voegen moet je eigenlijk je map starten, die dingen kopen en dan in de savegame de coordinaten en al de andere dingen overnemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmerdanielle Posted 11 January, 2017 Author Report Share Posted 11 January, 2017 robin bedankt voor je tip. 0 minuten later toegevoegd 5 uur geleden zei fa285634: beste om te zien hoe je velden etc moet doen is een map openen van een ander of van giants en je daar op baseren. Qua starter tools etc, dat is meer afwerking en doe je best op het einde ergens en is eigenlijk zoals met de meeste dingen van giants, onlogisch. Om die toe te voegen moet je eigenlijk je map starten, die dingen kopen en dan in de savegame de coordinaten en al de andere dingen overnemen. tanks dan weet ik dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 25 January, 2017 Report Share Posted 25 January, 2017 @farmerdanielle hier even een tip om de velden te maken. het eerste veld (field01) exporteer je uit bv.de originele map. Met corner01_1 t/m corner01_3 plaats je in de hoeken van je veld,met 3 punten in de hoek weet giants automatisch de vierde. Succes met de map maken ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.