Jump to content
NLD Community

Nieuwe 4 voudige map maken

Recommended Posts

Hoi allemaal

ik ben een 4 voudige map aan het maken, ondanks geen enkele ervaring met modding heb ik de eerste stukje al gedaan.

ik ben met een lege map begonnen, ik loop nog altijd met de vraag hoe kun je de velden maken. Ik heb nu 3 velden gepaint met terein detail maar hoe maak je de kopeling met de velden demention en de getekende velden?

hoe maak je eigenlijk van een nieuwe map een previeuw en pda map?

hoe setup je de starters tools? Of wel hoe zet je de cordinaten?

wie kan mij bij deze vragen helpen?

Zodra het is gelukt om een plaatje te maken zal ik laten zien wat ik aan het maken ben.

• Master Moderator

beste om te zien hoe je velden etc moet doen is een map openen van een ander of van giants en je daar op baseren.   Qua starter tools etc, dat is meer afwerking en doe je best op het einde ergens en is eigenlijk zoals met de meeste dingen van giants, onlogisch.   Om die toe te voegen moet je eigenlijk je map starten, die dingen kopen en dan in de savegame de coordinaten en al de andere dingen overnemen.

robin bedankt voor je tip.

0 minuten later toegevoegd
5 uur geleden zei fa285634:

beste om te zien hoe je velden etc moet doen is een map openen van een ander of van giants en je daar op baseren.   Qua starter tools etc, dat is meer afwerking en doe je best op het einde ergens en is eigenlijk zoals met de meeste dingen van giants, onlogisch.   Om die toe te voegen moet je eigenlijk je map starten, die dingen kopen en dan in de savegame de coordinaten en al de andere dingen overnemen.

tanks dan weet ik dat.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.