kiekuit Posted 29 January, 2017 Report Share Posted 29 January, 2017 al een tijdje bezig met een map aan het bouwen. ben al lekker opgeschoten. maar loop nu beetje vast om alles werkend te krijgen. nu niet zo veel tijd er meer voor binnenkort weer eens oppakken om te kijken of we de map draaiend kunnen krijgen. als er nog mensen met ervaring misschien een blik op de map willen geven. dan kunnen ze een bericht achterlaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 29 January, 2017 Report Share Posted 29 January, 2017 @kiekuit het is makkelijker om tussendoor wat vaker te testen. Je houdt dan meer overzicht wat wel/niet werkt. Nu heb je waarschijnlijk een berg error meldingen in je logfile. Die zul je stuk voor stuk moeten doorlopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 29 January, 2017 Administrators Report Share Posted 29 January, 2017 Ik test afhankelijk van wat ik inbouw om het uur op fouten en kwaliteit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 30 January, 2017 Report Share Posted 30 January, 2017 Dit is fs17 toch? Je hebt je topic namelijk aangemaakt in de categorie FS15 of ouder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 30 January, 2017 Administrators Report Share Posted 30 January, 2017 Ik zelf test alleen als ik iets inbouw waar een script aanhangt, of zoals nu in fs17 ook met de deuren die moeten worden geïndexeerd. Dan houdt je zoals hierboven gezegd het overzicht, bouw ook nooit meerder dingen tegelijk in je map zoals houtzagerij en compostmaster. Als je dan tegen fouten aanloopt die niet duidelijk worden weergeven in je log moet je gaan gokken/testen welke van de 2 het zou kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.