Jump to content
NLD Community

nederlands landschap

Recommended Posts

Goeie avond ik ben van plan op een map te gaan maken nu had ik een idee

ierdereen heeft wel dingen die hij in een map zou willen hebben dus nu hebben jullie je kans om hier jou idee te plaatsen en het zal warschijnlijk in de map verwerkt worden.

nu zit ik met een ding:

ik heb iemand nodig die me helpt dit gaat me nooit alleen lukken is er iemand die zich aanbied stuur een pb!

waar ben ik naar op zoek?

een echte nederlandse koeien schuur met melk robot

een nederlandse sleufsilo

een nederlandse brokken silo

• Replies 21
  • Created
  • Last Reply

Misschien kan je map makers toestemming vragen om dingen te exporteren wat je graag wilt hebben anders zou je goed op Google moeten zoeken of uit FS15 maps :) 

Verder is het misschien leuk om smalle wegen te maken door een stukje bos bijvoorbeeld of dijken waar je over heen kan rijden. ( Weet niet als het echt bij Nederland past een weggetje door een bos :P )

• Master Moderator

Bezin eer je begint met zomaar ergens wat objecten neer te planten en dan 50 keer te moeten herbeginnen.  Begin met het begin,  velden, wegen,  TESTEN.  Desnoods laad je een vierkant in met een groot textuur erop met   ' Hier komt dit en dat '.  Zorg eerst dat de kern van de map in orde is zodat je daarop kan terugvallen als het misloopt.  Tenzij je natuurlijk 500 keer herbegint omdat je met fatale fouten zit ;)

hier de eerste screen shots

jammer genoeg in ge want in fs loopt hij tot nu toe vast :( 

knipsel26ubp5.png

knipselielsc.png

knipselmmbo1.png

het akkerbouw bedrijf nog niet alle dectails zitten er op maar komt nog

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

knipsel071az3.png

beginetje van de dijk

nu nog zorgen dat ik velden kan tekenen maar het ding waar ik bijv gras of gewoon gecultivatort land kan kiezen is totaal leeg iemand een idee hoe dat kan?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.