case puma 165 Posted 1 February, 2017 Report Share Posted 1 February, 2017 Goeie avond ik ben van plan op een map te gaan maken nu had ik een idee ierdereen heeft wel dingen die hij in een map zou willen hebben dus nu hebben jullie je kans om hier jou idee te plaatsen en het zal warschijnlijk in de map verwerkt worden. nu zit ik met een ding: ik heb iemand nodig die me helpt dit gaat me nooit alleen lukken is er iemand die zich aanbied stuur een pb! waar ben ik naar op zoek? een echte nederlandse koeien schuur met melk robot een nederlandse sleufsilo een nederlandse brokken silo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 2 February, 2017 Report Share Posted 2 February, 2017 Misschien kan je map makers toestemming vragen om dingen te exporteren wat je graag wilt hebben anders zou je goed op Google moeten zoeken of uit FS15 maps Verder is het misschien leuk om smalle wegen te maken door een stukje bos bijvoorbeeld of dijken waar je over heen kan rijden. ( Weet niet als het echt bij Nederland past een weggetje door een bos ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 2 February, 2017 Author Report Share Posted 2 February, 2017 Met de dijk was ik inderdaad vanplan ben nu al gestart met de map zal eerdaags foto's plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 2 February, 2017 Master Moderator Report Share Posted 2 February, 2017 Bezin eer je begint met zomaar ergens wat objecten neer te planten en dan 50 keer te moeten herbeginnen. Begin met het begin, velden, wegen, TESTEN. Desnoods laad je een vierkant in met een groot textuur erop met ' Hier komt dit en dat '. Zorg eerst dat de kern van de map in orde is zodat je daarop kan terugvallen als het misloopt. Tenzij je natuurlijk 500 keer herbegint omdat je met fatale fouten zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menno Posted 2 February, 2017 Report Share Posted 2 February, 2017 Heb even wat foto's voor je opgezocht. In het zuiden van Nederland zou het helemaal anders kunnen zijn, maar bij ons lijkt het op dit: Spoiler Een leuke indeling met plaats voor 2 melkrobots. Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Hou me op de hoogte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 4 February, 2017 Author Report Share Posted 4 February, 2017 hier de eerste screen shots jammer genoeg in ge want in fs loopt hij tot nu toe vast het akkerbouw bedrijf nog niet alle dectails zitten er op maar komt nog ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ beginetje van de dijk nu nog zorgen dat ik velden kan tekenen maar het ding waar ik bijv gras of gewoon gecultivatort land kan kiezen is totaal leeg iemand een idee hoe dat kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 4 February, 2017 Master Moderator Report Share Posted 4 February, 2017 @case puma 165, maak een aparte test mod folder aan met enkel die map erin, ( even gamesettings.xml aanpassen met de correcte folder naam ), dan heb je een log met enkel fouten in van de map ( geen andere mods in die folder zetten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 4 February, 2017 Author Report Share Posted 4 February, 2017 ja ben ik nog van plan doe ik morgen had de foto's door geappt en daarna hier pas geupload Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 5 February, 2017 Administrators Report Share Posted 5 February, 2017 Welke start map heb je gebruikt, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat het menu waar je gewassen en velden kunt kiezen leeg is, dit zou betekenen dat dit zich niet in de i3d bevindt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 5 February, 2017 Author Report Share Posted 5 February, 2017 Deze @Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.