bulldog2008 Posted 19 February, 2017 Report Share Posted 19 February, 2017 Support & Feedback Topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 20 February, 2017 Administrators Report Share Posted 20 February, 2017 De download is als Beta goedgekeurd en voor iedereen te downloaden! Deze map is niet getest door NLD Farmers, bulldog stelt het zeer op prijs als jullie je feedback achterlaten voor de V2! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 21 February, 2017 Report Share Posted 21 February, 2017 @bulldog2008 Erg leuke map. Nog wel een kleine opmerking wat ik zelf wat onrealistisch vindt is dat de hoogspannings kabels tussen de BGA en de zagerij dwars door de bomen heen lopen. Zou mooier zijn als je daar een strook vrij laat en er bv. lage struiken neer zet zoals dat in het echt ook is. Bij de handelaar staat staat trouwens 1 flag 180 graden gedraaid t.o.v. de rest. Succes verder en ga zo door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulldog2008 Posted 21 February, 2017 Author Report Share Posted 21 February, 2017 Dank je Beugels in de volgende versie zal ik dit mee nemen en aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBfarmer Posted 23 February, 2017 Report Share Posted 23 February, 2017 @bulldog2008 Allereerst, het is een erg mooie en leuk gemaakte map! er zijn enkele kleine verbeterpuntjes voor de V2. 1. de afscheiding (fotoactige bosjes) onder o.a. veld 14 zou ik vervangen door 'echte' bosjes / ingame bomen. 2. het lijkt momenteel erg kaal bij de veehandelaar. het zou mooi zijn om daar enkele (statische) veetrailers te plaatsen. en evt enkele koeien. bijvoorbeeld de pezzaioli vrachtwagens/ trailers uit fs 15. Nogmaals, het is een geweldige map, en met deze puntjes zou deze helemaal perfect worden. succes en vooral veel plezier met het mappen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulldog2008 Posted 23 February, 2017 Author Report Share Posted 23 February, 2017 ook deze puntjes neem ik mee in de next versie erg bedankt voor de feedback en veel speel plezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gr3enBik3r Posted 23 February, 2017 Report Share Posted 23 February, 2017 @bulldog2008 Even snel wat verbeter puntjes: weg bij de winkel zou ik schuin af laten lopen, ik reed hier tegen aan en toen sprong het voertuig met zijn zijn voorwielen omhoog, er staat een plukje gras bij het tankstation, misschien een krik onder de fendt bij het transport bedrijf deze zweeft nu zonder wiel, bij de manebaflour aan de overkant zou ik de gravel textuur doortrekken tot de weg, bij de gras opslag een kiezel plaat iets laten zakken zodat hij niet meer knippert en er ligt op dit moment een tank trigger in veld 26 Misschien nog een iedeetje om een houtzagerij op fabrikscript in te bouwen Nog succes met het beter maken van deze map, het kan er alleen maar beter op worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
StevenBE Posted 25 February, 2017 Report Share Posted 25 February, 2017 ik ben gisteren een spel begonnen op deze map, en moet zeggen het speelt leuk tot nu toe. Vandaag liep ik tegen het probleem dat ik niet kon vinden waar ik de eitjes moest rapen blijkbaar is dit momenteel niet mogelijk, ook al geeft het spel aan dat er wel eitjes zouden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulldog2008 Posted 2 March, 2017 Author Report Share Posted 2 March, 2017 Hallo de eitjes zijn wel aanwezig in de de game ik heb alleen gezien dat ze nog onder de map zitten dus niet goed liggen in de 2.0 versie zal dit opgelost zijn alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
StevenBE Posted 2 March, 2017 Report Share Posted 2 March, 2017 Ik had al zo'n vermoeden met de eitjes. Een andere opmerking is dat er langs de kant van de weg in het gras hier en daar ook een "collision" ligt vooral deze recht over de in en uitrit durven storend zijn. Bij veld 27 kan je gewoon verder zuidwaarts door de boundary lopen/rijden. Voertuigen verlies je dan aangezien er blijkbaar water achter ligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.