Jump to content
NLD Community

[Beta] National park of the dutch biechbosh by bulldog2008

Recommended Posts

@bulldog2008  Erg leuke map. Nog wel een kleine opmerking wat ik zelf wat onrealistisch vindt is dat de hoogspannings kabels tussen de BGA en de zagerij dwars door de bomen heen lopen. Zou mooier zijn als je daar een strook vrij laat en er bv. lage struiken  neer zet zoals dat in het echt ook is.

Bij de handelaar staat staat trouwens 1 flag 180 graden gedraaid t.o.v. de rest.

Succes verder en ga zo door.

@bulldog2008 Allereerst, het is een erg mooie en leuk gemaakte map! er zijn enkele kleine verbeterpuntjes voor de V2. 1. de afscheiding (fotoactige bosjes) onder o.a. veld 14 zou ik vervangen door 'echte' bosjes / ingame bomen. 

2. het lijkt momenteel erg kaal bij de veehandelaar. het zou mooi zijn om daar enkele (statische) veetrailers te plaatsen. en evt enkele koeien. bijvoorbeeld de pezzaioli vrachtwagens/ trailers uit fs 15. 

Nogmaals, het is een geweldige map, en met deze puntjes zou deze helemaal perfect worden. 

succes en vooral veel plezier met het mappen!

@bulldog2008 Even snel wat verbeter puntjes: weg bij de winkel zou ik schuin af laten lopen, ik reed hier tegen aan en toen sprong het voertuig met zijn zijn voorwielen omhoog, er staat een plukje gras bij het  tankstation, misschien een krik onder de fendt bij het transport bedrijf deze zweeft nu zonder wiel, bij de manebaflour aan de overkant zou ik  de gravel textuur doortrekken tot de weg, bij de gras opslag een kiezel plaat iets laten zakken zodat hij niet meer knippert en er ligt op dit moment een tank trigger in veld 26

Misschien nog een iedeetje om een houtzagerij op fabrikscript in te bouwen

Nog succes met het beter maken van deze map, het kan er alleen maar beter op worden:wink:

Ik had al zo'n vermoeden met de eitjes. 

Een andere opmerking is dat er langs de kant van de weg in het gras hier en daar ook een "collision" ligt vooral deze recht over de in en uitrit durven storend zijn. 

Bij veld 27 kan je gewoon verder zuidwaarts door de boundary lopen/rijden. Voertuigen verlies je dan aangezien er blijkbaar water achter ligt. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.