mm71 Posted 19 April, 2017 Report Share Posted 19 April, 2017 Even vooraf, map is voor mezelf, en doordat het spul van allerlei andere maps afkomt en de basis door iemand anders is gelegd vind ik het absoluut niet netjes om de boel te te uploaden. Tot zover de mededeling vooraf De map is in basis White Oak farm, in FS15 aangepast en een heleboel geleerd over de werking van GE daarna honderden uren op gespeeld. Ik miste mijn versie van White Oak erg in FS17 en de enige conversies die uitkwamen waren het net niet. Dus afgelopen weekend de koe bij de horens gevat en besloten mijn edit naar FS17 te brengen (of tenminste een poging daartoe te doen). Luchtfoto Verder nog wat kaal (al is dit wel een van de laatste plekken die nog gedaan moeten worden) l Maar op andere plekken ziet het er al puik uit, zoals hier bij de varkentjes: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 19 April, 2017 Report Share Posted 19 April, 2017 Ziet er leuk uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gr3enBik3r Posted 20 April, 2017 Report Share Posted 20 April, 2017 Ziet er goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leovardia Posted 20 April, 2017 Report Share Posted 20 April, 2017 Altijd leuk, map w.i.p. Succes, ziet er al goed uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm71 Posted 20 April, 2017 Author Report Share Posted 20 April, 2017 Bos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 20 April, 2017 Administrators Report Share Posted 20 April, 2017 Zo mooi werk, als ik het zo bekijken is het ''stoeien'' geen probleem voor jou met de Editor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm71 Posted 21 April, 2017 Author Report Share Posted 21 April, 2017 Nope, stoeien met GE is een soort van zen, lekker prutsen, kijken of het werkt en hoe je het werkend kunt krijgen als het niet werkt. En dan tevreden zijn als het uiteindelijk wel werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 22 April, 2017 Administrators Report Share Posted 22 April, 2017 En als het niet werk kom je gewoon naar het forum en proberen we je te helpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm71 Posted 22 April, 2017 Author Report Share Posted 22 April, 2017 Ik heb nu alleen nog problemen met de minimap, maar dat kan ook door het bier komen. Verder is alles klaar en speelbaar (behalve het basketbalding :') ) 13 minuten later toegevoegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 23 April, 2017 Report Share Posted 23 April, 2017 Mooi gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.