Master Moderator fa285634 Posted 2 July, 2017 Master Moderator Report Share Posted 2 July, 2017 Zoals jullie misschien wel ( of niet weten ) , is pleasant valley v2 beschikbaar voor download en zijn ze begonnen aan de V3 ( bouwbare fabrieken zoals in 15 ), dus vond ik het tijd om wat mods bijeen beginnen te sprokkelen om te spelen. Voor de mensen dat PV kennen van 15 wil dat dus zeggen, hopen aan trailers en trucks om alles wat vlot te laten verlopen. Dus met andere woorden AR based equipment om toch ergens te besparen op voertuigen. Dus na enig zoekwerk toch al een lekker paketje gevonden van een scania r1000 met opbouwstukken. (link zou op de afbeelding moeten zitten voor geintresseerden Nu zoals jullie waarschijnlijk ook al zien, valt het al bij al nog mee qua uitzicht als je een zwart wit monitor hebt met een defecte witte kleur Dus met deze ga ik al wat spelen tot ze beter zijn ik heb nog een shot uit 15 gevonden van dezelfde basis mod, dus allereerst grafisch wat herstellen en dan aanpassingen beginnen te maken En natuurlijk tijdens het typen van deze post al enige tweaks gedaan , bandjes deels gespiegeld en de boel even gepolierd ( polijsten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 2 July, 2017 Administrators Report Share Posted 2 July, 2017 Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 2 July, 2017 Report Share Posted 2 July, 2017 Succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.