Jump to content
NLD Community

wie heeft CnC beta al geprobeerd?

Tom_T

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Ik kom eigenlijk nooit op dit forum, maar ik heb deze 'game' stom genoeg een half jaar geleden ofzo bestelt. Bezit hem nu, maar ik zou het niet aanraden om hem te kopen. Hij is echt een heel stuk zwaarder dan fs. En kwa afwerking tja... Ik heb zo'n vermoeden dat het over een jaar niet meer bestaat. Maar misschien worden we verrast en valt het nog mee ;) (Ik heb trouwens geen ervaringen met het spelen van nieuwe games oid, ik ben niet echt een gamer.)

De dynamische grond is op het moment nog niet echt dynamisch, maar meer zoals FS. Bij FS is de grond 2d als je ploegt etc. Bij C&C 3d. Daarmee bedoel ik dat je banden op een hoogte blijven rijden, en bij een plas merk je niet dat het natter wordt. En voorderest zijn er heeel veel bugs bij elke update, ik vraag me af als andere games dat ook hebben of dat de ontwikkelaars perse iets willen uitgeven om iedereen tevreden te houden.

• Master Moderator

Er is een verschil tussen een beta en een afgewerkt produkt.  Een beta gaat nooit zijn volledige code gebruiken als ze iets willen testen,  om snelheidwinst te maken.  vb = weerscondities . Wel moet je oppassen met wat je net gedaan het, als je een NDA hebt getekend of wegeklikt ben je momenteel in fout ;)  ( non disclosure agreement )

• 3 months later...

In tegenstellingtot bovenstaande berichten heb ik erg positieve ervaringen met Cattle and Crops, op een paar kleine bugs na is het zelfs in deze ontwikkelingsfase een technisch hoogstandje. (=lees: In vergelijking met andere agrarische games). Geen onnodige functies, duidelijke instellingen en realistische physics. 

Je kunt een beta met verschillende gedachten spelen. Je kunt alle dingen waarvan je niet helemaal overtuigd bent afkraken of je kunt verder kijken en denken naar het "waarom" dit er (nog) zo uit ziet.

Naar mijn mening het kopen zeker waard, er wordt trouwens ook echt iets gedaan met de communityfeedback (y)

Het is sowieso gewaagd vind ik om te gaan concureren tegen giants, een partij die toch al een aantal jaren een naam heeft opgebouwd. Alleen daarom vind ik al dat ze leuk bezig zijn. Lijkt mij lastig om dan in 1x een beter product neer te zetten. Toch ga ik het denk ik een keertje kopen, hij komt morgen ook op steam dus wie weet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.