Playingstimulation Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Hallo. Ik speel fs vanaf 13 en hou heel erg van dit spel. Nu 17 uit is is dit het enige wat ik speel. Ik begin steeds meer intresse te krijgen in landbouw zoals in het echt. Zijn hier ook echte boeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Hey ! Ik ben geen echte boer maar werk bij een Veehouderij met akkerbouw erbij zoals Gras en Mais. Misschien zijn er ook wel boeren bij jou in de buurt en de meeste boeren vinden het niet erg als je even wilt kijken. Wil je later ook in deze sector werken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaslandmods Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Waar woon je? (ongeveer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playingstimulation Posted 27 September, 2017 Author Report Share Posted 27 September, 2017 Ik woon in zeeland. Ik werk nu als straatmaker. Ik ben 20 jaar en ik vind het werk nog altijd leuk maar ik zit er serieus aan te denken om op een boederij te gaan werken. Dit werk hou ik niet tot mijn 67ste voel ik voel dat nu al. Ook lijkt het mij heel interesant om gewoon te weten hoe iemand is begonnen of diegene het bedrijf heeft overgenomen en hoe hij het voor elkaar heeft. Ik heb niet veel verstand van machines maar vind ze prachtig om te zien. Zelf ben ik niet heel erg zeker van mezelf dus zal niet zo snel naar een boederij gaan om gewoon te kijken. En Robin wat doe jij op de veehouderij voor werk? Heb je veel verantwoordelijkheid en vind je het werk leuk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Je moet natuurlijk voor het vee zorgen dus daar zit al wat verantwoordelijkheid in en met machine's werken , ik maai ook wel eens met een triple maaier en dan zit je op een grote machine die heel wat kost. Het is leuk werk maar om het tot je 67ste te doen kan het wel zwaar worden Werkzaamheden : Koeien voeren Koeien melken Gras maaien Gras bemesten ( drijfmest en kunstmest ) En de dagelijkse klussen op een bedrijf dus een hok op strooien met stro waar koeien / kalveren in zitten. Gras / Mais kuilen open maken. Hokken uitmesten Enz Enz .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jovink Posted 28 September, 2017 Report Share Posted 28 September, 2017 16 uur geleden zei Playingstimulation: Hallo. Ik speel fs vanaf 13 en hou heel erg van dit spel. Nu 17 uit is is dit het enige wat ik speel. Ik begin steeds meer intresse te krijgen in landbouw zoals in het echt. Zijn hier ook echte boeren? Misschien wel leuk om hier een poll van te maken, indien dat mogelijk is. Ik ben ook wel benieuwd hierna, ikzelf denk dat het merendeel meer plattelands jongeren ( ouderen ) zullen zijn en niet echt boeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playingstimulation Posted 28 September, 2017 Author Report Share Posted 28 September, 2017 10 uur geleden zei Robin: Je moet natuurlijk voor het vee zorgen dus daar zit al wat verantwoordelijkheid in en met machine's werken , ik maai ook wel eens met een triple maaier en dan zit je op een grote machine die heel wat kost. Het is leuk werk maar om het tot je 67ste te doen kan het wel zwaar worden Werkzaamheden : Koeien voeren Koeien melken Gras maaien Gras bemesten ( drijfmest en kunstmest ) En de dagelijkse klussen op een bedrijf dus een hok op strooien met stro waar koeien / kalveren in zitten. Gras / Mais kuilen open maken. Hokken uitmesten Enz Enz .. Oke is hier het hele jaar werk voor? 1 minuut later toegevoegd 1 uur geleden zei Jovink: Misschien wel leuk om hier een poll van te maken, indien dat mogelijk is. Ik ben ook wel benieuwd hierna, ikzelf denk dat het merendeel meer plattelands jongeren ( ouderen ) zullen zijn en niet echt boeren Inderdaad dat denk ik ook. Ik zou het eens op de GIANTS forum posten in het engels. Al denk ik dat er al zo'n post is. 40 minuten later toegevoegd https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=897&t=117959 Hier is de link als iemand geïnteresseerd is. Hopen dat er mensen op reageren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 28 September, 2017 Report Share Posted 28 September, 2017 Elke dag moeten de koeien gemolken worden en de dieren verzorgen, alleen het land werk is niet het hele jaar door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 29 September, 2017 Administrators Report Share Posted 29 September, 2017 Op 28-9-2017 om 07:33 zei Jovink: Misschien wel leuk om hier een poll van te maken, indien dat mogelijk is. @Robin Zou dat kunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 29 September, 2017 Report Share Posted 29 September, 2017 Ik heb een topic aangemaakt met een poll en daar kan iedereen zijn keuze en verhaal kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.