Playingstimulation Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Hallo. Ik speel fs vanaf 13 en hou heel erg van dit spel. Nu 17 uit is is dit het enige wat ik speel. Ik begin steeds meer intresse te krijgen in landbouw zoals in het echt. Zijn hier ook echte boeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Hey ! Ik ben geen echte boer maar werk bij een Veehouderij met akkerbouw erbij zoals Gras en Mais. Misschien zijn er ook wel boeren bij jou in de buurt en de meeste boeren vinden het niet erg als je even wilt kijken. Wil je later ook in deze sector werken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaslandmods Posted 27 September, 2017 Report Share Posted 27 September, 2017 Waar woon je? (ongeveer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playingstimulation Posted 27 September, 2017 Author Report Share Posted 27 September, 2017 Ik woon in zeeland. Ik werk nu als straatmaker. Ik ben 20 jaar en ik vind het werk nog altijd leuk maar ik zit er serieus aan te denken om op een boederij te gaan werken. Dit werk hou ik niet tot mijn 67ste voel ik voel dat nu al. Ook lijkt het mij heel interesant om gewoon te weten hoe iemand is begonnen of diegene het bedrijf heeft overgenomen en hoe hij het voor elkaar heeft. Ik heb niet veel verstand van machines maar vind ze prachtig om te zien. Zelf ben ik niet heel erg zeker van mezelf dus zal niet zo snel naar een boederij gaan om gewoon te kijken. En Robin wat doe jij op de veehouderij voor werk? Heb je veel verantwoordelijkheid en vind je het werk leuk? Link to comment Share on other sites More sharing options...