Jump to content
NLD Community

Afscheid van deze community

Mike

Recommended Posts

Beste Farming Simulator Spelers,

Ik neem afscheid van iedereen.

Ik heb dit nu zo 7 half jaar gedaan.

Heb veel mensen geholpen met support vragen en mensen geholpen om een map te bouwen.

Aangezien waarom ik afscheid neem blijkt dat er mensen nu graag zien waar ik nu sta en dat is uit deze community stappen.

Hoera hoera :clapping:  eindelijk ik dacht dat hij nooit weg ging.

Ik weet hoe mensen over mij praten en denken. Maar wel geholpen worden door mij maar dat is prima.

Nu is de tijd gekomen hoe ik over deze hele community denk

Heb een aantal site's gehad met veel plezier ook minder plezier er in. Maar goed heb erg veel tijd en geld in deze community gestoken waar mensen ondank baar in zijn. Als mensen een site beginnen en stoppen en er even tussen uit stappen en dan weer opnieuw beginnen moet dat de persoon zelf weten.

En als er dan op andere forum's iemand zwart gemaakt word waar van je die erg vaak heb geholpen en dan gewoon door blijft gaan gaat dit tot me neus dicht zitten. En er zijn nog wel een hoop dingen op te noemen wat niet deugt.

Maar goed ik weet dat er erg veel ondankbare mensen zijn maar wel geholpen worden.

Ik denk dat dit bericht nu wel erg duidelijk is.

Wat er nu gaat gebeuren kan ik nu er al op gif op geven.

Dat ik helemaal zwart gepraat word. Dit kan me niks meer schelen mensen hebben nu waar ze me willen hebben.

Iedereen doet maar wat ze hier onder willen plaatsten. Ik hoef het niet te lezen.

Want ik zal geen gebruik meer maken van dit forum en deze community. Ik wens iedereen nog erg veel plezier met deze prachtige zwarte community gordijn.

• Administrators
He Mike,

Erg jammer dat je hebt besloten helemaal te gaan stoppen met Farming Simulator.

7/8 jaar dat is niet niet niks, ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die jou hier graag voor zouden willen bedanken.

Ik denk niet dat iedereen het zelfde erover denk zoals jij zelf aangeeft, er zijn misschien mensen die je liever zien gaan dan komen maar ik denk dat er altijd mensen zijn waar er zo over gedacht wordt.

Er zijn mensen die jou, mij of een bm-modding, tt-modding of wie dan ook graag zouden zien gaan dan komen.

Dat staat er helemaal los van, of jij nu wel of niet kiest of je stopt die mensen zijn er altijd!

Dat jij meerdere websites hebt gehad is zeker een keus aan jou zelf, mensen kunnen zelf kiezen of ze bij jou wel of niet registreren.

Uit het verleden blijkt dat mensen toch zichzelf registreerde omdat ze jou mappen erg graag spelen.

Ik weet hoe jij over de community denkt maar dat is niet te vermijden, of dit nou voor Farming Simulator is of welk ander spel dan ook.

Er zijn genoeg bekende en grote modders die zichzelf hebben terug getrokken uit de community omdat hun werk door een ander is overgenomen (gepikt) zonder hier maar enkele credits te vermelden van de originele auteur!

Jij ziet de community als een ''zwart gordijn'' en misschien is de community niet meer zoals het was.

Er worden mods en maps overgenomen geedit en weer opnieuw geüpload maar hier valt weinig tegen te doen behalve deze mensen aan te spreken.

Moet je kijken hoeveel goeie gerenommeerde modders hun mods/maps privé houden, en dit is begrijpelijk voor je het weet staat het weer op een andere naam op het web.

Er zijn ook genoeg modders mee gestopt om deze reden, maar ook zijn er weer een aantal nieuwe modders opgestaan die ook wel weer zullen vertrekken om deze reden.

Degene die wel blijven staan hier boven en degene die hun mods wel gebruiken/downloaden weten waar ze oorspronkelijk vandaan komen.

Dus of de community nu echt een ''zwart gordijn'' is, nee ik denk dat het altijd al zo is geweest bij welke genre games dan ook.

Ook denk ik niet dat alle mensen ondankbaar zijn er zijn er genoeg die wel blij zijn geweest dat je er was, alleen mensen hebben een mening en die mogen ze ook uiten en wat diegene doet waar het over gaat is dan aan hem of haar.

Ik heb altijd graag met je samen gewerkt en graag geholpen met je forums, hiervoor mijn dank en ook voor het leren mappen.

Ik wens jou met wat je keuze ook zal zijn in de toekomst in ieder geval heel veel succes en je blijft altijd welkom.

Ondanks alles hele fijne feestdagen en het ga je goed.

Groetjes, Rich

Goed gezegd Richard, ik zou er haast een paar quotes uit halen.

Ik heb je rond het begin van FS 2015 leren kennen op jou site, daar heb jij mij altijd willen helpen en stond je altijd voor me klaar als ik een vraag had. Ik ben je daar nog altijd heel dankbaar voor. En ik ben vast niet de enige die hier zo over denkt.

De community is inderdaad verandert, het respect is helemaal weg. Zeurende kinderen, pubers die mopperen, mensen die zich snel op de teentjes getrapt voelen. Het is inderdaad niet meer wat het was en dat is inderdaad erg jammer. Om er bij weg te lopen lijkt me echter geen oplossing, het probleem zal niet stoppen. Met de ingang van Giants Editor/Engine 6.0.0+ is het manipuleren van maps en mods heel makkelijk geworden, iedereen kan zichzelf in prenciepe een modder noemen en een groot publiek trekker met iets kleins en daardoor de orde verstoren. Helaas is het nou eenmaal zo en kan ik niet anders dan richting Giants kijken en de kleine modsites die mods en mappen fout doorlinken, dat is waar naar mijn mening het probleem ligt.

Dit geheel terzijde, is dit een teken aan deze, maar ook andere, community's. Let op je omgang met elkaar en houdt respect voor elkaar, plak jezelf geen sticker op en plak al helemaal geen andere mensen een sticker op. Houdt het met elkaar gezellig en zorg dat er respect blijft! En spreek elkaar vooral aan op elkaars gedrag, dat kan immers geen kwaad toch?

Mike, genoeg gepraat, het was een goede tijd met jou. 
Nogmaals bedankt voor al je hulp en inzet die je hebt gegeven voor de mensen die het wel waarderen.

Het ga je goed, hopelijk laat je af en toe nog wat van je horen ;)

Met vriendelijke groet,

Twan

• Administrators

Dit is toch wel het tegenover gestelde bericht wat we woensdag hebben gehad van je.

Erg zonde dat je nu toch helemaal stopt, ik heb je mappen met plezier gespeeld, en zal ik blijven doen!

Ook ik wil je bedanken voor je hulp en ik heb je wederzijds graag geholpen met je pc.

Verder sluit ik me aan bij Richard ze verhaal.

Ook ik wil zeggen, dat je altijd welkom bent op ons forum om gezellig rond te hangen.

Heel veel succes verder en alvast fijne feestdagen.

Groeten, Bart

hoi mike,

ik vindt het jammer dat je stopt maar ik wil je toch wel iets zeggen.

ik heb het berichtje gelezen en ik ben van mening dat je verkeerde gedachte gang van mening bent.

maar ga eerst eens bij je zelf tenrade van hoe je zelf een ander behandeld en dan pas hoe je zelf behandeld zou willen worden.

er is namelijk een spreekwoord dat gaat zo.

wie zaait zal oogsten.

maar jou kennende ik denk dat je over een tijdje weer zal gaan mappen en weer contact zoekt.

maar verder wil ik het allerbeste wensen de komende tijd en veel voorspoed de komende periode.

henk

Goede dag mike,

Voor als eerste wil ik bedanken voor je mooie mappen die je gemaakt heb ik speel die heel graag.

Is jammer hoe het gelopen is in het algeheel.

ik sluit me zelf ook bij de reactie van Richard en andere jongens iedereen heeft een eigen mening en die ik ook heb gehad naar je toe.

En dat zal niet altijd even leuk zijn actie kan je reactie verwachten.

veder zal ik er geen woorden aan vuil maken.

Als je ooit besluit weer veder te gaan hoop dat je er dan toch weer plezier aan hebt.

bedankt voor de tijd en de mappen.

veder wens ik je goede feest dagen en gezond 2016

hennie

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.