Jump to content
NLD Community

[help] verdachte activiteiten op skype

Recommended Posts

Hey allen,

Ik heb rare activiteiten gister gehad op Skype. foto's van de chats staan hieronder in de imgur
https://imgur.com/a/eFYFd

Heb zelfs minutencalls gehad zie ik...

Ik heb het wachtwoord al veranderd maar het was een wachtwoord die ik op meerdere plekken had. En kan niet gelekt zijn naar mijn weten. Want er zijn geen leaks bekend bij die meerdere plekken.

Hij stuurde me ook eBay link die ik niet heb geopend of ga openen...

Ik vond het vreemdste dat ik direct na zijn verzoek geaccepteerd heb en gepraat heb met hem.

Wat kan dit zijn en wat te doen.

Ik snap hier geen zak van en ik sliep toen en ben 100% zeker dat huisgenoten het niet hebben gedaan telefoon is vingerafdruk vergrendeld en lag naast me vanacht.

Ben radeloos moet ik Skype ook mail sturen met de chats en wat er gebeurd is en de skypenamen van groepen waar ik in ben gegooid etc?

Groet,
Jarmo

Screens van de chats zou niet veel helpen denk ik. Ik zou overal gewoon je ww veranderen en zoveel mogelijk andere wachtwoorden zodat ze niet met 1 delzelfde ww overal in kunnen loggen. Als het niet op houd gewoon een ander account aanmaken en niet zomaar iemand toevoegen/accepteren.

ik ben druk bezig 180 sites nu van google chrome cache(domdomdom is een zeer slechte stap geweest) wachtwoorden aan t veranderen met behulp van lastpass.

Ik zie dat in de chrome saved wachtwoorden 180+- sites staan met 70% zelfde wachtwoord, ben druk bezig met alles aanpassen en waar mogelijk 2FA

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.