Twan Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 Hallo boeren en boerinnen! Ik zal me eerst even voorstellen, al denk ik dat de meeste forum gebruikers mij inmiddels wel kennen. Ik ben Twan, ik ben 16 jaar oud en ben woonachtig in de Noord Oost Polder. Ik ben ook wel bekend onder de naam “Beunheas” op www.modhoster.de en “Twan nl” op fs-uk.com. Sinds twee jaar houdt ik mij bezig met het maken en aanpassen van mods. Ik heb nog lang niet alles onder de knie, maar dat heeft ook geen haast. Ik gebruik voor het maken van mods Inivis AC3D en Blender. Voor mensen die interesseert zijn in mijn mods, die zijn hier te vinden. Momenteel kan ik geen fs meer spelen omdat ik geen goede pc heb kunnen uitkiezen, maar modellen tekenen kan ik gelukkig nog wel. Ik heb erg veel modellen gemaakt, maar met heel veel daarvan is uiteindelijk nog niets gebeurd (niet ingame). Daarom wil ik hieronder maar een paar van mijn meest recente moddelen laten zien waar ik aan werk en deze moddelen hoop ik ook het snelste af te hebben. Genoeg gepraat, de foto's! Agpro Trailer Pack Fabrikant: Agpro B.V. Website: http://www.agprobv.nl/ Functie: Oplegger/balentrailer 3D Modellen [80%]: Twan Texturen [10%]: Twan Ingame [0%]: ? Dit pack bestaat uit het volgende: -Agpro 2 asser -Agpro 3 asser -Agpro 4 asser -Agrpo 3 asser met klemdak (?) -Van der Peet onderlosser opbouw Wagens: Van der Peet onderlosser De wagen met klemdak is nog niet gemaakt. Gilibert Herax Fabrikant: Gilibert Website: http://www.gilibert.com/ Functie: Mest-/compostverspreider 3D Model [99%]: Giants / Twan Texturen [50%]: Giants / Twan Ingame [10%]: Twan / ? Holaras Kroko 250XL Fabrikant: Holaras Website: http://www.holaras.nl/ Functie: Uitkuilgrijper 3D Model [99%]: Twan Texturen [0%]: Twan Ingame [0%]: Twan/Jantjetennis [Jan] Mandam Cultivator / Euro Jabelmann Cultivator Fabrikant: Mandam / Euro Jabelmann Functie: Woeler 3D Model [80%]: Twan Texturen [0%]: Twan Ingame [50%]: Jantjetennis [Jan] Dit zullen 2 woelers worden, 1 Mandam versie [Lichtblauw] en een Euro Jabelmann versie [Rood]. De tanden zullen switchable worden, je kan kiezen tussen 2 en 3 tanden. 3 Tanden voor het woelen, en 2 tanden om sporen mee te trekken. Veel dank voor de hulp gaat alvast naar Jan, die mij op ideeën heeft gebracht en dit project volledig wil realiseren. Tips, meningen en ideeën? Laat maar horen! Let op! Mods zullen alleen vrijgegeven worden wanneer er respect wordt gehouden. Uitgave niet gegarandeerd! All the mods by Beunheas are licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License . Link to comment Share on other sites More sharing options...
inter fan Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 Ziet er goed uit Beunhaas! Succes met alles wat nog moet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 20 December, 2015 Administrators Report Share Posted 20 December, 2015 Ziet er veel belovend uit Twan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BluePowersz Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 Pohh ziet er goed uit Twan!Zou hier graag een paar dingen van willen testen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud_JDM Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 Amai das wel een serieus knutselhoekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 20 December, 2015 Administrators Report Share Posted 20 December, 2015 Ziet er mooi uit Twan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 20 December, 2015 Author Report Share Posted 20 December, 2015 Dankjullie Als er dingen vrijgegeven worden zal ik het vermelden, en ook bij updates. @Noud_JDM: Het gaat me uiteindelijk toch om mijn eigen plezier hè @Boerkors: Dat komt vast nog wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ids-jd Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 leuk dat je dit topic hebt aangemaakt zo kunnen we mooi zien wat je doet enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordi Posted 20 December, 2015 Report Share Posted 20 December, 2015 Mooie werktuigen Twan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 20 December, 2015 Author Report Share Posted 20 December, 2015 Hallo mensen, Gisteren heb ik een mod opgestuurd naar het fs-uk testteam, hij is getest en vandaag uitgebracht.Het is een houtklem, klik op de link voor de informatie en de download.Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar!Link: http://fs-uk.com/mods/view/37042/woodclaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.