Robin Posted 15 December, 2017 Report Share Posted 15 December, 2017 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2018 ! Het is bijna weer zo ver, er komt een heel nieuw jaar aan en er zullen vast wel nieuwe dingen gebeuren dat jaar ! Daarom heeft iedereen vast wel wensen of voornemens voor 2018 wat ze graag willen bereiken of een nieuwe uitdaging. We zijn nieuwsgierig wat jullie wensen of voornemens zijn van het jaar 2018, natuurlijk hoeven we niet alles te weten zoals privé dingen maar er is vast wel iets wat je kunt vertellen Je mag het in een verhaaltje zetten of alleen de wensen / voornemens in een bericht zetten! Natuurlijk gaan wij ons best weer doen met het forum om alles leuk te houden en overzichtelijk , heb jij nou ideeën voor het forum dan horen wij dat graag via in topic die je hier kan plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eemhuus Farming Posted 17 December, 2017 Report Share Posted 17 December, 2017 Nog meer GASSS geefm!! Gr Eemhuus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 17 December, 2017 Administrators Report Share Posted 17 December, 2017 Mijn goede voornemen is @Richard aandringen een nieuwe map te maken voor fs17 en dat @Jasper ze trekker zwaailamp goed zet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 18 December, 2017 Report Share Posted 18 December, 2017 Nja voruit @Bart zal vanmiddag is voor je kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 18 December, 2017 Administrators Report Share Posted 18 December, 2017 Nu @Richard nog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 18 December, 2017 Author Report Share Posted 18 December, 2017 Ik wil wel wat meer leren van ''modding'' maar als iets niet lukt dan donder ik het de prullenbak in .... En mijn wens is dat @Bart zijn voornemen niet vergeet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Miepeltje Posted 21 December, 2017 Members Report Share Posted 21 December, 2017 Ik wou een heel verhaal gaan beginnen over de wensen en voornemens voor 2018, maar zal ik maar niet doen Ik wens dat iedereen een gelukkig 2018 mag doorstaan en dat zijn/haar wensen uitkomen. Mijn eigen voornemen... Uhhh... Moeilijk! Heb ik geen antwoord op, etc etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 21 December, 2017 Report Share Posted 21 December, 2017 Beste vrienden , fijne kerstdagen en een goed en gezond 2018 , dat we nog lang van deze site mogen genieten voornemens de zelfde als dit jaar , het hele jaar FS en ETS2 spelen zonder dat mijn vrouw me als pakezel gaat gebruiken , oeps ze kijkt mee groetjes Carel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 21 December, 2017 Author Report Share Posted 21 December, 2017 Jullie ook fijne dagen @carel , hoop niet dat je vrouw nu de computer af pakt want dan ben je nog lang niet jarig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull Posted 24 December, 2017 Report Share Posted 24 December, 2017 Fijne kerstdagen allemaal en gelukkig en gezond 2018 gewenst. Zelf heb ik geen voornemens voor 2018 ga gewoon door zoals nu ook doe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.