nbomers Posted 24 December, 2015 Report Share Posted 24 December, 2015 Het is kerstmis, daarbij hoort natuurlijk een cadeautje. Zoals jullie het wel weten heb ik samen met een heel team een Jenz versnipperaar heb omgebouwd tot een versnipperaar met een hoog kieper er op. Het idee had ik zelf in FS 2013 al, maar heb het nooit gerealiseerd. En nu heb ik samen met de volgende mensen dit project kunnen realiseren: - Jantjetennis - JohnDeere7830 - Herman - nbomers De originele makers van de modellen die we gebruikt hebben: - Boxom (Jenz/Hoogkieper) - Lantmannen (Jenz/Hoogkieper) - Gnescher (Krampe Frame) De functies van de mod zijn als volgt: - Uitklappen (Toets x) - Pijp uitklappen (Toets o) - Versnipperaar aan/uit (Toets b ) - Kraan bedienen(Muiscontrol) - Hoog kieper bedienen (Muiscontrol) - Actieframe aan/uit (Numpad 9) Like and subscribe Bomink Grond en Groenwerk Facebook! Download link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 25 December, 2015 Administrators Report Share Posted 25 December, 2015 Geweldig Nando, jij ook fijne kerstdagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.