Jump to content
NLD Community

Algemeen discussie topic Farming Simulator 19

Bart

Recommended Posts

• Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Heb ik al vaker gehoord inderdaad maar dat soort dingen kunnen ze in mijn ogen mooi doen met het "Makkelijk, Normaal en Moeilijk" profiel? Moeilijk het meest realistich en makkelijk gewoon dat het makkelijk te spelen is. Hebben ze ook nog wat aan die profielen want alleen een beetje minder geld en opslag word het niet echt bepaald veul moeilijker om te spelen ofzo?

Ik hoop inderdaad dat opties zoals seasons optioneel worden, en dat er meer wordt gedaan met de moeilijkheidsgraad van het spel. Soms heb je even zin om realistisch te spelen, en soms even niet :4_joy: Als ik het goed heb onthouden, heeft Giants ook aangegeven vlak na de release van FS17, dat ze willen proberen om kippers leeg te laten lopen wanneer deze kantelen. Ben benieuwd of dit gelukt is.

Ik hoop ook dat ze meer gaan doen met de grondbewerking, niet het gaten graven dus, maar dat niet elke cultivator hetzelfde doet. 't Zou ook fijn zijn als we machines die we op trailers plaatsen kunnen vaststrappen in plaats van alleen de balen en pallets.

"Nieuwe" engine is zoals altijd ook spannend, ben erg benieuwd hoe dat uitwerkt. Hopen dat ze de psysics op de schop nemen. We gaan 't zien, hoge verwachtingen dit jaar!

Wat mij wel leuk lijkt, al vaker aan gedacht trouwens, is bloembollen. Dat lijkt me heel leuk om mee bezig te zijn in-game.

Bij het oogsten (het land moet aardig droog zijn) moeten de bollen natuurlijk eerst gerooid worden, daarna worden de bollen gespoeld met water en zeep (kan in de schuur of met een mobiele zogenoemde ‘earth eater’) en dan moeten ze worden gedroogd. Vervolgens worden ze op grootte gesorteerd en daarna ook nog per grootte in kistjes of kratten gedaan. 

Nou gaan de laatste twee stappen misschien wat te ver, maar verkopen als ze droog zijn lijkt me al plezier genoeg. Wel is het sorteren en ‘tellen’ een leuke toevoeging voor het managementdeel van FS19, je moet namelijk werknemers inhuren en kunt eventueel je eigen schuur inrichten met een sorteermachine, telmachine, (evt. spoelmachine) en zones voor het drogen van de kisten, opslag van op grootte gesorteerde bollen en opslag van kratjes/kistjes op pallets. Die kun je zelf wegbrengen of eventueel komt er een vrachtwagen langs. 

Hier komen ook veel machines/objecten bij: sorteer-, tel- en spoelmachine(s), wat meer loopbanden, rooier(s), heftruck(s), mobiele spoeler, pootmachine(s) en iets van een schuur die hiervoor gebruikt kan worden met koelruimte.

Hier een video van het proces.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.