case puma 165 Posted 3 March, 2018 Report Share Posted 3 March, 2018 Welkom in het topic van BT Modding. Wij zijn net een nieuw team en hebben zat ideeën voor de toekomst. het team bestaat uit 3 man: @GamingnlGames (Thijs) @BBfarmer (Bjorn) @case puma 165 (Bjorn) jullie zullen hier onze projecten tegen komen waar we mee bezig zijn. De bedoeling is om alle mods die we uit gaan geven op modhub terecht komen. Veel kijk plezier! Tips en ideeën zijn altijd welkom! met vriendelijke groeten BT Modding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 4 March, 2018 Author Report Share Posted 4 March, 2018 WIP Keulmac kistenwagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GamingnlGames Posted 5 March, 2018 Report Share Posted 5 March, 2018 Bezig geweest met de voorkant van de Keulmac Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 5 March, 2018 Author Report Share Posted 5 March, 2018 Om jullie een beetje het idee te geven wat het moet worden heb ik hier een foto: Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 12 March, 2018 Author Report Share Posted 12 March, 2018 Er word hard gewerkt aan onderandere deze mest bak maar natuurlijk ook de VGM kieper. De bak is bijna klaar er zal dan een begin worden gemaakt aan het onderstel. Ook word er nog aan de sleepslang gewerkt dit is een projectje voor als er tijd is. Vanwege tijd gebrek zal alles niet zo snel gaan maar het komt zekker goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leovardia Posted 12 March, 2018 Report Share Posted 12 March, 2018 Ziet er goed uit, zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
case puma 165 Posted 13 March, 2018 Author Report Share Posted 13 March, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBfarmer Posted 10 May, 2018 Report Share Posted 10 May, 2018 hierbij een update met daarin het begin van een nieuw projectje van mijn kant. Ik ben benieuwd wie weet te raden wat het uiteindelijk wordt :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 10 May, 2018 Master Moderator Report Share Posted 10 May, 2018 @BBfarmer Optimus Prime ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBfarmer Posted 11 May, 2018 Report Share Posted 11 May, 2018 @fa285634 Hmmm.... dan heb ik toch echt ergens een tekenfoutje gemaakt . (zou ook veel te gedetailleerd worden voor mijn tekenkunsten vrees ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.