Florian_Geyer Posted 30 August, 2019 Report Share Posted 30 August, 2019 Zoals de vraag zegt ben ik wel eens benieuwd naar jullie favoriete map voor FS2019. Graag ook een korte motivatie waarom. Persoonlijk ben ik wel fan van Old Stream farm. Ik hou van een realistische gameplay en veel detail in een map. Deze map ziet er bovendien ook nog eens erg doordacht uit. ik ben namelijk het type speler dat wel van "cottage farming" houdt en dus een zwak heeft vooral voor Britse mappen. Old stream farm is totnogtoe de enige map die niet Brits is en die hetzelfde te bieden heeft. (Belgique Profonde gaat ook die richting uit maar de map mist iets karakteristieks...) Laat maar horen hoe het bij jullie zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted 1 September, 2019 Report Share Posted 1 September, 2019 De Green River natuurlijk! Alleen word er nog aan gewerkt, dus over een tijdje kan iedereen er van genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marwin Posted 4 September, 2019 Report Share Posted 4 September, 2019 Haha, ik mijn Meerveld map natuurlijk, druk bezig met testen, ik hoop hem een van de aankomende weken te uploaden op de website, zodat deze vrij verkrijgbaar is. de reden dat deze mijn favoriet is, is omdat ik deze zelf heb gebouwd, en het gebaseerd is op de omgeving waarin in woon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florian_Geyer Posted 5 September, 2019 Author Report Share Posted 5 September, 2019 Hey Marwin, uiteraard mogen we ons eigen werk niet wegcijferen.Green river zal alweer geweldig zijn en Meerveld ken ik niet maar zovel enthousiasme... moet we ldik in orde zijn. Stel dat jullie niet op eigen materiaal mogen stemmen, hebben jullie dan nog favorieten. - Greenwhich en Petervill zijn ook wel super. Ik leerde ze kennen via Daggerwin's video's. Lekker veel detail in de mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marwin Posted 5 September, 2019 Report Share Posted 5 September, 2019 inderdaad, Daggerwin heeft altijd mooie mappen waarin hij speelt, die hebben bij mij meestal ook de voorkeur, maar ik heb daar al ruim 3 maanden niet meer in gespeeld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.