marknewholland Posted 21 March, 2020 Report Share Posted 21 March, 2020 hallo ik wil graag op een maiswagen een grote bult er op hebben ik heb hiervoor in blender een kubus gemaakt met aan de bovenkant een grote bult het past allemaal wat vorm betreft alleen krijg in errors en kan ik niet meer zien dat er iets in zit terwijl die 20 procent is ik heb zowel de exactFillRootNode al de fillvolumeshape geprobeert omdat bij de exactFillRootNode wel textures op zitten en bij de exactfillroot node niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 22 March, 2020 Master Moderator Report Share Posted 22 March, 2020 komt omdate je xml vol fouten zit, en om die bult te doen moet je geen vorm aanpassen, maar wat nodes verzetten en de xml lezen en aanpassen waar nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
marknewholland Posted 22 March, 2020 Author Report Share Posted 22 March, 2020 maar dan krijg je toch letterlijk een kubus die boven de randen want ik heb zelf een kubus gemaakt met wat bulten er op is daar geen enkele mogelijkheid voor om toch die vorm van mij er op te krijgen dit is mijn vorm dit is van de trailerpack Link to comment Share on other sites More sharing options...
marknewholland Posted 24 March, 2020 Author Report Share Posted 24 March, 2020 maar hoe moet je die nodes zetten om een grote bult er op te maken de hoogte in het midden ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.