aukejan91 Posted 17 January, 2016 Report Share Posted 17 January, 2016 Hallo beste leden van NLD-Farmers Ik ben van plan om een map te gaan maken van mijn woonplaats Holwerd en omgeving. Alleen heb ik totaal geen ervaring met modding, het lijkt me wel een leuke uitdaging. Heeft er iemand tips hoe ik het beste kan gaan beginnen en waar ik eventueel op moet letten. Met Vriendelijke Groet Auke-Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 17 January, 2016 Administrators Report Share Posted 17 January, 2016 Je kan op onze YouTube pagina filmpjes vinden over de basis. NLD Farmers YouTube link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 17 January, 2016 Administrators Report Share Posted 17 January, 2016 Zoals Bart hierboven aangeeft begin als eerst door de filmpjes te bekijken hiermee heb je direct de basis. Zorg als je begint dat je een goede start map heb die log schoon is, die zijn hier bij de downloads te vinden. Je moet echt een heel eind komen met de filmpjes en als je ergens tegen aanloopt kun je gewoon al je vragen op het forum plaatsen. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fendtman Posted 5 February, 2016 Report Share Posted 5 February, 2016 Omdat je nog niet zo ervaren ben kan je eerst ook beginnen met een map aan te passen. Zo heb ik het ook gedaan, want dan weet je beter hoe het werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aad Posted 13 February, 2016 Report Share Posted 13 February, 2016 als je toch begint met bouwen zou ik hem graag willen zien als hij af is omdat ik vlak bij lauwersoog woon dus redelijk in de buurt wel grappig om te herkennen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.