Sybren Posted 18 September, 2022 Report Share Posted 18 September, 2022 Hallo, Ik heb een probleem in een keer met het spelen van Farming simulator 19 Ik was gewoon aan het rijden en in een keer kreeg ik een melding dat de trekker getankt moet worden. Trekker word in een zwart beeld en het spel draait in die map in een heeeeel traag. Als ik een andere map opstart geen probleem. Ik had net wat nieuwe machines gekocht dat allemaal met moeite verwijdert. Paar keer op nieuw opgestart maar helpt allemaal niks. We kan me helpen om de mal weer aan de draai te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 18 September, 2022 Administrators Report Share Posted 18 September, 2022 Hoi @Sybren Geeft je log toevallig een error ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybren Posted 18 September, 2022 Author Report Share Posted 18 September, 2022 Dag Bart, Ik krijg helemaal geen error. Ik heb jullie wel vaker over log zien praten maar hoe krijg ik die log op het scherm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybren Posted 21 September, 2022 Author Report Share Posted 21 September, 2022 Ik heb in middels alle nieuw gekochte machines weer verwijderd. Het is al weer veel beter ik schat zoon 95% Maar alles reageert nog net niet soepel. Als ik een andere carriere op start werkt het daar allemaal wel goed. Heeft iemand nog een idee? bvd Sybren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.