Sjoerd t Posted 5 March Report Share Posted 5 March Hallo, Mijn zoon heeft farming simulator 22 al een poosje nu , maar kan opeens niet meer achteruit rijden.. Hij speelt op ps4 en heeft een gewone controller. Weet iemand of je dit ergens kan uit en aan zetten? De remlichten branden wel ,maar vervolgens gaat hij niet achteruit.. Groet Sjoerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsjalling Posted 5 March Report Share Posted 5 March heeft u al gekeken bij knoppen instellen misschien is het weggehaald. Als dat zo is moet u het vakje selecteren en welke knop u wilt gebruiken voor achteruitrijden indrukken. Hopelijk werkt hij dan weer. Groet Tsjalling tiny, Sjoerd t, DeBeugels and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 5 March Report Share Posted 5 March Controleer ook of een andere functie gebruik maakt van de achteruitrij instelling. Bijv. legen van de aanhanger staat nu op de standaard instelling voor achteruitrijden. Dan zal een voertuig (zonder aanhanger) dus niets doen. Voorkom dat twee functies dezelfde instelling gebruiken. Sjoerd t, DeBeugels and tiny 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoerd t Posted 5 March Author Report Share Posted 5 March Nou het is gelukt het is inderdaad iets met de instellingen geweest, maar wat precies, geen flauw idee.. Heel erg bedankt voor de vlotte reacties.. DeBeugels , tiny and NL-MOD-20 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farming jens Posted 31 March Report Share Posted 31 March Op 5-3-2023 om 09:23, Tsjalling schreef: heeft u al gekeken bij knoppen instellen misschien is het weggehaald. Als dat zo is moet u het vakje selecteren en welke knop u wilt gebruiken voor achteruitrijden indrukken. Hopelijk werkt hij dan weer. Groet Tsjalling Hey Tsjalling Ik heb het zelfde probleem ik kan niet achteruit rijden.waar vind je die knoppen instellingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 1 April Report Share Posted 1 April Start menu - Opties - Toetsenbord (4 vierkantjes) of Savegame - Esc - Toetsenbord (4 vierkantjes) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suus Posted 1 April Report Share Posted 1 April Mijn zoon heeft hetzelfde probleem. Ik kan niks vinden in de instellingen. Ik zie nergens iets over achteruit rijden en ook niet over het instellen van gebruik van de knoppen. Wij gebruiken ps4 met een controller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiny Posted 1 April Report Share Posted 1 April er zou iets in het menu moeten staan van richting veranderen, automatisch of handmatig . je zou kunnen denken aan de richtingaanwijzer. maar als je goed leest gaat om de rijrichting. was ook mijn fout. maar het probleem was wel verholpen DeBeugels and NL-MOD-20 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suus Posted 1 April Report Share Posted 1 April Ja!!!! Dat was het dus! Hij doet het weer! Mijn zoon is heel blij! Bedankt Tiny! tiny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno De Feyter Posted 28 April Report Share Posted 28 April Ik kan niet meer achteruitrijden met mijn logitech g29 stuur plus shifter ik heb in farming op l shift + b geduwd en sinds dien geraak ik niet meer achteruit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts