omeromer Posted 10 March, 2023 Report Share Posted 10 March, 2023 hallo, ik wil graag de ronde balen snel verkopen. bestaat er ook een snellere manier ? nu moet ik ze 1 voor 1 oppikken zoals je ziet in de video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiny Posted 11 March, 2023 Report Share Posted 11 March, 2023 koop een kar met auto load erop, hoef je er maar langs te rijden. NL-MOD-20 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 11 March, 2023 Report Share Posted 11 March, 2023 Kijk maar eens op deze website, daar vindt je alles wat @tiny bedoeld met autoload. https://www.farming-simulator.com/mods.php?title=fs2019&searchMod=autoload tiny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omeromer Posted 25 March, 2023 Author Report Share Posted 25 March, 2023 ja maar geld verdienen gaat heel langzaam ik heb 49 duizend nu en heb 2 velden met constant canola groei. omdat canola het meeste geld verdiend. hoe kan ik meer geld verdienen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 25 March, 2023 Report Share Posted 25 March, 2023 Een boer moet ook werken voor zijn geld ! peter, tiny, carel and 1 other 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 26 March, 2023 Report Share Posted 26 March, 2023 (edited) Gemiddeld gezien maakt het niet zoveel uit welk product je plant. Alle producten hebben een andere waarde van opbrengst, kosten, groeisnelheid enz. Dus als je het geheel gaat bekijken krijg je over een tijdsperiode hetzelfde geld bij verschillende producten. Dat hebben de makers zo slim in elkaar gezet, dat het niet opvalt. Sneller (of meer) geld verdienen kan alleen door fabrieken aan te schaffen. De meelfabriek is hierbij de beste, omdat je meerdere producten kan omzetten naar meel. Edited 26 March, 2023 by NL-MOD-20 tiny and DeBeugels 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts