vince66 Posted 28 January, 2024 Report Share Posted 28 January, 2024 hoi iedereen ik heb een vraagje ik heb op giant pf gedownload en hij komt als een schijfkopiebestand in download map binnen en weet niet wat ik moet doen om hem gewoon te instaleren op de pc hoop dat er iemand mij kan helpen met een oplossing, gr vince66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 28 January, 2024 Administrators Report Share Posted 28 January, 2024 Hoi Vince, Kun je je vraag iets verduidelijken? Probeer je de game zelf te installeren of een mod, en waar loop je dan precies tegen aan. tiny and DeBeugels 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 29 January, 2024 Report Share Posted 29 January, 2024 Ik denk dat je de game FS22 zelf bedoeld, je hebt die i.p.v. een *.exe als een *.iso of *.img gedownload. Ga met de muis op het bestand staan - rechter muisknop en dan op "Mount" ik heb een Engelstalige windows, volgens mij is het in een Nederlandse versie "koppelen". er wordt dan ( kan even duren afhankelijk van je PC ) een virtuele CD drive aangemaakt, hierin kun je de *.exe openen. Richard and tiny 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince66 Posted 29 January, 2024 Author Report Share Posted 29 January, 2024 hoi hoi alvast bedankt voor reactie zo als ik al zij ik heb fs22 het spel gekocht bij giant op hun site en dan kun je die downloaden met de code. en dan komt hij als een schijfkopiebestand in de downloads te staan (ik zie dan een cd afbeelding en de laptop maakt dan een dvd drave er bij. maar die dvd drave gaat ook weer weg als ik de laptop opnieuw opstart. en de laptop die ik heb is acer nitro 5 intel core i5 16gb 512 gb en rtx 3060 sorry heb er niet veel verstand van ;-)) gr vince66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 29 January, 2024 Report Share Posted 29 January, 2024 Ja dan moet je hem openen in een virtuele DVD drive, wat ik hierboven al geplaatst hebt! tiny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince66 Posted 29 January, 2024 Author Report Share Posted 29 January, 2024 hoi het is inderdaad een iso bestand zie ik maar als ik met rechtermuis klik kan ik niet koppelen staat en niet bij in de lijst. en ik heb ook geen dvd rom meer in mijn lijst staan. ik weet echt niet meer wat ik kan doen pfffff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 29 January, 2024 Report Share Posted 29 January, 2024 heb je al geprobeerd om dubbel te klikken op de iso bestand, anders heb je bij de rechter muisknop ook nog iets van " meer optie weergeven" dan staat het daar tussen NL-MOD-20 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 29 January, 2024 Report Share Posted 29 January, 2024 Je kan ook het iso bestand in verkenner openen. Klik met rechtermuis op het bestand, kies voor openen met verkenner. Verkenner geeft nu de inhoud van het iso bestand weer. Klik op de setup.exe of install.exe en het programma wordt geinstalleerd. Er zijn dus merdere mogelijkheden Suc6 Richard , DeBeugels and tiny 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince66 Posted 29 January, 2024 Author Report Share Posted 29 January, 2024 hoi dank je wel ga ik proberen ;-))) tiny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince66 Posted 30 January, 2024 Author Report Share Posted 30 January, 2024 hoi hoi nou werkt allemaal niet als ik hem open met verkenner word het een bin bestand en het icoontje wat er voor staat is firefox. ik heb al contact op genomen met giant daar maar ff afwachten wat zij te melden hebben gr vince tiny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts