Pieterke Posted 5 June Report Share Posted 5 June (edited) hallo, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Pieter, woonachtig in Gemert en parttime werkzaam op de kermis. ik volg al een tijdje kermis mod op YouTube etc. Nu heb ik een vraag. is het de moeite om fs19 of 22 aan te schaffen op de pc, om kermis mods te spelen? mij lijkt het super gaaf alleen wil ik van te voren wel even weten of dit ook goed werkt zoals je op bv youtube wel vaak ziet. Ik weet dat er ook kermis mods privé zijn, maar zag ook al verschillende gratis te downloaden mods. Uiteraard moet ik ook nog een gaming pc aanschaffen, vandaar mijn vraag aan de kenners. alvast bedankt voor de eventuele reacties mvg Pieter Edited 5 June by Pieterke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 6 June Report Share Posted 6 June Het is zeker de moeitewaard om dat te doen , moet wel zeggen dat de gratis mods niet altijd goed werken. Heb zelf een 25 tal mods draaien en de ene draait mooi de andere minder ook wat de opbouw betreft , heb het wel over de gekochte mods. Zal je later even de site doorgeven waar je dit kan kopen Pieterke and DeBeugels 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 6 June Report Share Posted 6 June https://fsmods22.selly.store/ https://payhip.com/mpmods Deze gebruik ik meestal Pieterke and DeBeugels 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieterke Posted 6 June Author Report Share Posted 6 June 8 uur geleden, carel schreef: Het is zeker de moeitewaard om dat te doen , moet wel zeggen dat de gratis mods niet altijd goed werken. Heb zelf een 25 tal mods draaien en de ene draait mooi de andere minder ook wat de opbouw betreft , heb het wel over de gekochte mods. Zal je later even de site doorgeven waar je dit kan kopen super bedankt voor uw snelle antwoord! carel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 7 June Administrators Report Share Posted 7 June Welkom bij NLD Community! Pieterke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts