Wesley h Posted 10 June, 2024 Report Share Posted 10 June, 2024 Ik zie her en der wat filmpjes voorbij komen waar ze in fs22 lavendel aan het oogsten zijn. Nu ben ik al op diverse websites aan het zoeken geweest hoe je hier aan kan komen maar kan hier niks van vinden. Is dit een losse mod met lavendel als gewas of zitten deze in zelfgebouwde mappen die je moet downloaden? Weet iemand hier het antwoord daar op en zo ja waar je deze kan vinden dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 10 June, 2024 Report Share Posted 10 June, 2024 Die moet je in de map inbouwen, of je kiest een map waar al lavendel inzit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley h Posted 10 June, 2024 Author Report Share Posted 10 June, 2024 Vandaar dat ik het niet gevonden kreeg. Dan zal ik op zoek moeten naar een map waar het al ingebouwd zit want zelf inbouwen is niet aan mij besteed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeBeugels Posted 10 June, 2024 Report Share Posted 10 June, 2024 Dat lijkt mij het beste , je hebt wel enige modding kennis nodig. Mocht je het toch willen proberen, hier heb je een instructie video er zit geen lavendel in maar het principe is hetzelfde, eventueel vergelijken met een map waar het wel in zit. Jovink, carel and NL-MOD-20 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NL-MOD-20 Posted 15 June, 2024 Report Share Posted 15 June, 2024 Volgens mij zit lavendel in deze map: NF MARCH 4X V4.0.0.0 tiny and Jovink 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts