Jump to content
NLD Community

monk's corner

Recommended Posts

Leuk dat je dat wilt, maar helaas niet toegestaan (ook eist de Vervaet aardige ervaring). Djurre, JelmarVZ en ik (Jasper) hebben deze al omgezet en er zit copyright op, Jelmar is met de laatste details bezig en zal uit eindelijk gereleased worden dus je werk is eigenlijk ook zonde van de tijd. Maar als je het dan toch zo graag wilt, zou je ten aller eerst toestemming aan JelmarVZ en @Sanderrr moeten vragen en ik weet al zeker dat je dit niet krijgt. Dus ik zou je aanraden om het Vervaet verhaal uit je hoofd te zetten ;) 

Mvg

Ow maar bedankt dan zal ik hem maar vergeten. ik wil er geen problemen mee maken.

Ik wist niet dat er copyright op zat dus bij deze haal ik hem weg dan zal ik maar iets anders opzoeken.

En dan zal ik eerst de makers vragen of Ik het mag omzetten. 

Bedankt Jasper voor het zeggen 

Dat vastleggen wordt steeds makkelijker, dat is tegenwoordig alleen je gegevens en model gegevens vastleggen. Maar ik zal me er niet aan wagen, er staat een mooi ontzichtbaar logootje in mn modellen waaraan ik kan zien of ie geopend is in GE. Oud trucje :)

Maar inderdaad @Bart het is gewoon respectvol en dat wordt altijd gewaardeerd.

• 3 weeks later...
On 21-2-2016 at 6:26 PM, Jasper said:

Leuk dat je dat wilt, maar helaas niet toegestaan (ook eist de Vervaet aardige ervaring). Djurre, JelmarVZ en ik (Jasper) hebben deze al omgezet en er zit copyright op

Echter heb jij helemaal geen inspraak op deze copyright.

Deze Vervaet is NOGSTEEDS! een 2013 mod, onthoud dit. Dit betekent dat alleen ik (Sander) en Jelmar er inspraak op hebben.

Vele scrips zijn daarnaast met toestemming en zelfs met behulp van de orginele makers gemaakt, onder andere VertexDezign, Stefan Maurus en Joxxer van BJR.

Daarnaast zijn de changeableparts niet de makkelijkste onderdelen om nog mee te werken, aangezien Giants nu voorzien is van een colorshader.

Daarnaast zit er ook een script van eigen brouwerij in verwerkt. Aangezien ik 0 ervaring met Lua's heb en maar uit mn neus zat te vreten ben ik er van overtuigd dat het zal crashen bij de eerste de beste aanpassing. Aangezien het op goed geluk ooit eens werkend is geweest

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.