Jump to content
NLD Community

Cattle And Crops Nieuws!

Jordi

Recommended Posts

Hier komt al het nieuws over Cattle and Crops te staan.

Vandaag is er een "welcome to your farm" Pre Alpha video verschenen van Cattle and Crops!

Een video van 3 maanden terug van Cattle and Crops de pre alpha ingame.
Ook is er al een poosje een 360 graden camera vanuit de trekker te bekijken op de site.

Bron:

Cattle and Crops Website
Cattle and Crops Youtube Channel

Meldt je aan voor de nieuwsbrief zodat, je al het laatste nieuws als eerste weet via de mail!

• Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Ik moet het nog even zien, ze hebben nog niets. De modellen die ik heb gezien komen van Turbosquid en sommige modellen waren mods voor FS. Dus daar zullen ze al op onderuitgehaald worden. Ze hebben geen platform of uitgever dus dan kom je ook niet ver.

Maar ondanks dat zitten er wel leuke ideetjes tussen, met name die kat doet het goed.

Omdat Cattle And Crops vernieuwende dingen binnen farming games heeft (zoals die kat, bewegende planten enz.)

zal ook Farming Simulator vernieuwend moeten zijn, denk dat dit positieve gevolgen heeft aangezien er

volgens sommigen niet veel veranderd is in FS 13 tegenover FS 15.

Uiteraard ben ik ook benieuwd, de bewegende planten zullen mij in ieder geval goed bevallen, maar het lijkt mij dat dit veel van je max FPS vreet

• 3 months later...
  • 2 months later...
  • Administrators

Het concurreren onder de farming simulators lijkt begonnen, ze hebben allemaal wel wat geplaatst vandaag! :lol: 

Cattle and Crops heeft op hun facebook pagina laten weten dat ze bezig zijn met een nieuwe in-game trailer met onderstaande foto.

14125673_1769219626661320_79407043264460 

Ook was er al eerder de PDA geplaatst van de map die erbij komt en een Concept Art van het missie systeem voor modders.

13886901_1757931167790166_82350052868173 13937857_1761420560774560_21548386712875

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.