Jordi Posted 27 February, 2016 Report Share Posted 27 February, 2016 Hier komt al het nieuws over Cattle and Crops te staan. Vandaag is er een "welcome to your farm" Pre Alpha video verschenen van Cattle and Crops! Een video van 3 maanden terug van Cattle and Crops de pre alpha ingame. Ook is er al een poosje een 360 graden camera vanuit de trekker te bekijken op de site. Bron: Cattle and Crops WebsiteCattle and Crops Youtube Channel Meldt je aan voor de nieuwsbrief zodat, je al het laatste nieuws als eerste weet via de mail! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 27 February, 2016 Administrators Report Share Posted 27 February, 2016 Ondanks dat het om pre alpha materiaal gaat ziet het er zeker veel belovend uit! Erg benieuwd naar hoe deze game zich gaat ontvouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 28 February, 2016 Report Share Posted 28 February, 2016 Ik moet het nog even zien, ze hebben nog niets. De modellen die ik heb gezien komen van Turbosquid en sommige modellen waren mods voor FS. Dus daar zullen ze al op onderuitgehaald worden. Ze hebben geen platform of uitgever dus dan kom je ook niet ver. Maar ondanks dat zitten er wel leuke ideetjes tussen, met name die kat doet het goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaslandmods Posted 28 February, 2016 Report Share Posted 28 February, 2016 Omdat Cattle And Crops vernieuwende dingen binnen farming games heeft (zoals die kat, bewegende planten enz.) zal ook Farming Simulator vernieuwend moeten zijn, denk dat dit positieve gevolgen heeft aangezien er volgens sommigen niet veel veranderd is in FS 13 tegenover FS 15. Uiteraard ben ik ook benieuwd, de bewegende planten zullen mij in ieder geval goed bevallen, maar het lijkt mij dat dit veel van je max FPS vreet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasper Posted 2 March, 2016 Report Share Posted 2 March, 2016 Heel gaaf ziet het er uit! Ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 25 June, 2016 Report Share Posted 25 June, 2016 Cattle and crops heeft een nieuwe foto gedeeld en enkele vragen beantwoord: http://www.cattleandcrops.com/faq Ziet er uit als dynamic soil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 25 August, 2016 Administrators Report Share Posted 25 August, 2016 Het concurreren onder de farming simulators lijkt begonnen, ze hebben allemaal wel wat geplaatst vandaag! Cattle and Crops heeft op hun facebook pagina laten weten dat ze bezig zijn met een nieuwe in-game trailer met onderstaande foto. Ook was er al eerder de PDA geplaatst van de map die erbij komt en een Concept Art van het missie systeem voor modders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 26 August, 2016 Administrators Report Share Posted 26 August, 2016 Vandaag is er een nieuw model te zien van de ''Dammann - Land Cruiser'' Dit is een veldspuit die straks te gebruiken is in Cattle and Crops! Dammann - Land Cruiser by cattleandcrops on Sketchfab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Moderator fa285634 Posted 26 August, 2016 Master Moderator Report Share Posted 26 August, 2016 denk dat iemand een tutorial moet maken voor die 3d obejcten te laten zien echt leuke functie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 26 August, 2016 Administrators Report Share Posted 26 August, 2016 Misschien kan @Jasper of @inter fan dat een keer doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.